آمار سوء‌استفاده ضدانقلاب از احساسات آذری زبان‌ها با راه اندازی پروژه کشته سازی/استفاده از تصاویر و اخبار آرشیوی برای تحریک احساسات مردم+عکس - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴ / ساعت ۱۲:۳۷:۲۷
  • شناسه خبر: 30295

سوء‌استفاده ضدانقلاب از احساسات آذری زبان‌ها با راه اندازی پروژه کشته سازی/استفاده از تصاویر و اخبار آرشیوی برای تحریک احساسات مردم+عکس

هنوز تجمع چند صد نفره در شهرهای تبریز و ارومیه آغاز نشده بود که رسانه های بیگانه و معاند اقدام به انتشار اخبار مربوط به این رویداد کرده و دروغ پردازی ها و تعمیم دادن تجمعات به سراسر کشور را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از راه دانا؛ عصر روز گذشته بود که از برخی شهرهای شمال غربی کشور و مناطق آذربایجان و ترک زبان خبر رسید که تجمعاتی در پی حرکت ناشایست برنامه فیتیله شبکه دوم سیما انجام شده است. این تجمعات البته در شرایطی بود که از چند روز قبل برخی از وابستگان به جریان های ضد انقلاب در قالب گروهک پان ترکیسم شیطنت های خصمانه خود را آغاز کرده و با سوء استفاده از احساسات مردم آذربایجان، اقدام به دعوت مردم برای برگزاری تجمع کردند.

در این بین هنوز تجمع چند صد نفره در شهرهای تبریز و ارومیه آغاز نشده بود که رسانه های بیگانه و معاند اقدام به انتشار اخبار مربوط به این رویداد کرده و دروغ پردازی ها و تعمیم دادن تجمعات به سراسر کشور را آغاز کردند. نمونه بارز این دروغ پراکنی ها نیز شبکه و سایت فارسی زبان بی بی سی بود که با اخبار جعلی خود، سعی در بزرگ کردن ماجرا داشت.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری