آمار چرا باید در جلسه ای که ربطی به مسائل سیاسی ندارد پیامی از طرف سران فتنه قرائت شود؟ - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴ / ساعت ۱۵:۵۳:۱۶
  • شناسه خبر: 30860

چرا باید در جلسه ای که ربطی به مسائل سیاسی ندارد پیامی از طرف سران فتنه قرائت شود؟

نماینده مردم کرمان و راور گفت: جای سوال است که چرا باید در جلسه ای که ربطی به مسائل سیاسی ندارد و فقط برای تجلیل از خیرین مدرسه ساز بود اجازه دهند پیامی از طرف یکی از سران فتنه قرائت شود!؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛محمد مهدی زاهدی در رابطه با حاشیه های همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان کرمان به خبرنگار کاروانسرا گفت: آنچه که در این همایش اتفاق افتاد بر خلاف نظر خیر مدرسه ساز عطا احمدی این فرهنگی متدین که زندگی خود را وقف مردم کرده است بود و دقیقا ۱۸۰ درجه با نظر وی تفاوت داشته چرا که وی خواستار عدم سیاسی بودن این مراسم بود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم کرمان و راور گفت: جای سوال است که چرا باید در جلسه ای که ربطی به مسائل سیاسی ندارد و فقط برای تجلیل از خیرین مدرسه ساز بود اجازه دهند پیامی از طرف یکی از سران فتنه قرائت شود!؟

وی گفت: با توجه به اینکه طبق گفته مقام معظم رهبری فتنه خط قرمز نظام است بنده و حجت الاسلام عرب پور و تعدادی از دلسوزان نظام و همچنین پیشکسوتان فرهنگی و ورزشی نیز به نشانه اعتراض نسبت به این اتفاق صورت گرفته این همایش را ترک کردیم.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. مرتضی گفت:

    سلام

    ممنون از مواضع انقلابی جناب پروفسور زاهدی

    جای تعجب است که دیگر نماینده محترم کرمان و راور نه جلسه را ترک کردند و نه اعتراضی داشته اند

    فتنه و سران فتنه مطرود مردم هستند و به هیچ جریان و حزبی هم ربطی ندارد

    انتظار است نمایندگان مجلس مواضع شفافی از خود نشان دهند

    ممنون

  2. مظفری گفت:

    سلام
    بنظرم اقایان اصلاح طلب تندرو میتینگ سیاسی برگزار کرده بودند تا جلسه تقدیر

    از آقای زاهدی تشکر میکنیم
    اما نیروهای انقلاب چه اصلاح طلب و چه اصولگرا باید مراقب باشند. عده ای خواسته یا ناخواسته دارند پروژه تطهیرزدایی از عوامل فتنه را پیش می برند.

  3. حسام گفت:

    جالب است
    بیشتر از اینکه مردم راور غصه و رنج شهرشون رو بخورند و باهم یکی باشند اسیر بازی های سیاسی هستند و دنبال پشت پا زدن به هم . اون وقت انتظار داریم مسیولین شهر کاری برای شهر کنند.

  4. سعید گفت:

    حسام لایک

  5. علی گفت:

    اگه بخواهیم راور را در چند کلمه معرفی کنیم:
    “راور دهکده ای سیاست زده”

علمی و فن آوری