آمار آقای استاندار کرمان منشور همدلی و اخلاقی انتخابات را شکستید! - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴ / ساعت ۰۹:۵۳:۱۴
  • شناسه خبر: 30919

آقای استاندار کرمان منشور همدلی و اخلاقی انتخابات را شکستید!

منشور اخلاقی‌تان بد جوری ترک برداشت و حرمت‌ها و ارزش‌های انقلاب را نشانه رفت. چگونه کسی که محکوم فتنه و محکوم امنیتی است و کوچک‌ترین اظهار ندامتی نداشته و با افتخار از محکومیت خود یاد می‌کند و دیگری که برای یکی از سران فتنه جشن تولد در موسسه خود برگزار می‌کند، مجری و میهمان ویژه‌ی مراسم می‌شوند؟ …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ هجرت نیوز نوشت: سخنی با علیرضا رزم‌حسینی استاندار محترم کرمان

جناب آقای رزم حسینی!

شما که خود را طلایه‌دار منشور اخلاقی انتخابات در استان و آنرا الگویی برای کشور می‌دانید؛ چرا به مفاد آن عمل نمی‌کنید؟ آیا دعوت از حامیان و محکومین فتنه در همایشی که به نام تجلیل از یک خیّر مدرسه‌ساز برگزار شده، در منشور همدلی می‌گنجد؟

آقای استاندار!

در نیّت خیر شما برای خدمت به استان خودتان شکی نیست لیکن نحوه‌ی خدمت‌رسانی و استفاده از ابزارهای موجود و تطبیق شرایط روز با منویات رهبر فرزانه انقلاب و امام المسلمین کاری مهم و اساسی است که متاسفانه گاهی فقط در شعار نمود پیدا می‌کند.

جنابعالی روزها، هفته‌ها و بلکه ماه‌ها برای تدوین منشور اخلاقی انتخابات و همدلی و نشاط اجتماعی در جامعه‌ی کرمان وقت صرف نمودید، آیا راهکارتان برای این امر برگزاری همایش‌هایی مانند تجلیل از آقای عطا احمدی و سوء استفاده از این همشهری ساده، صمیمی و انقلابی است؟

فردی که در همایش تجلیل از خودش به دلیل رنگ و بوی سیاسی و سلیقه‌ای گرفتن و همچنین استشمام بوی فتنه از آن، شرکت نکرد و بانیان مراسم او را مستمسک اهداف سیاسی خود قرار دادند.

جناب آقای رزم‌حسینی!

منشور اخلاقی‌تان بد جوری ترک برداشت و حرمت‌ها و ارزش‌های انقلاب را نشانه رفت. چگونه کسی که محکوم فتنه و محکوم امنیتی است و کوچک‌ترین اظهار ندامتی نداشته و با افتخار از محکومیت خود یاد می‌کند و دیگری که برای یکی از سران فتنه جشن تولد در موسسه خود برگزار می‌کند، مجری و میهمان ویژه‌ی مراسم فوق می‌شوند؟ برای شما و دست اندرکاران، همین بس که آقای عطا احمدی در این مراسم حضور نیافت و با عدم حضور خود بصیرت خود را عیان کرد.

آقای استاندار!

لطفا در ادامه‌ی عملیاتی نمودن منشور اخلاقی و همدلی انتخاباتی خود، بر طبل بی اخلاقی و دعوت از حامیان فتنه نکوبید. اگر این گونه رفتار کنید، نه منشور، نه اخلاق، نه همدلی و نه امنیتی برای انتخابات رقم می‌خورد.

جناب رزم‌حسینی!

لطفا در رأی و نظر خود با دید باز و بصیرت، ثابت قدم باشید. یک روز مدیری را از مجموعه‌ی خود به دلیل دروغگویی حذف می‌کنید و چند روز بعد تحت تاثیر فشارهای سیاسیون او را به سمت مشاور خود منصوب می‌کنید!

کدام عقل سلیم از یک دروغگو مشاوره می‌گیرد؟!

آقای استاندار!

امسال، سال انتخابات است، لطفا برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، به دور از حاشیه و مثمر ثمر، سیاسی‌کاری را کنار بگذارید و به تکلیف عمل کنید.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری