آمار طرح مردمی اکرام و اطعام نیازمندان در راور یکساله شد+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴ / ساعت ۱۳:۵۲:۲۷
  • شناسه خبر: 30996

طرح مردمی اکرام و اطعام نیازمندان در راور یکساله شد+تصاویر

یک سالی می شود که گروهی چند نفره در راور دست به خیر شدند و با شناسایی نیازمندان واقعی، اقدام به پخت غذای نذری و توزیع آن بین فقرا و نیازمندان می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ یک سالی می شود که گروهی چند نفره در راور دست به خیر شدند و با شناسایی نیازمندان واقعی، اقدام به پخت غذای نذری و توزیع آن بین فقرا و نیازمندان می کنند.

به گفته مسئول این گروه این حرکت خودش جوش مردمی در یکسال گذشته بدون هیچ حمایتی از ارگان و یا نهادی توانسته است هر ماه طرح اکرام و اطعام نیازمندان را انجام دهد.

وی تصریح کرد: این طرح در سال گذشته با پخت و توزیع ۳۰۰ پرس غذا در ماه آغاز شد و امروز خوشبختانه در چهاردهمین سری از اجرای این طرح توانسته ایم با همت خیرین و آحاد مردم ۱۰۰۰ پرس غذا را بین فقرا توزیع کنیم.

وی گفت:با قطعیت و یقین می توانیم بگوییم این غذا بین نیازمندان و فقرا توزیع می شود چرا که در شناسایی افراد دقت لازم صورت پذیرفته است و علاوه بر سطح شهر راور در روستاهای شهرآباد،تقی آباد، ده علی، دهشیب نیز این توزیع غذا صورت می پذیرد.

شایان ذکر است: خیرین و کسانی که می خواهند در این امر خیر شریک باشند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۷۶۶۴۷۶۱۸۱۲ نزد بانک کشاورزی بنام طرح اکرام و اطعام نیازمندان واریز نمایند.

در ادامه تصاویری از پخت و توزیع این نذری در بین نیازمندان را ببینید.

IMG_1281 IMG_1283 IMG_1287 IMG_1291 IMG_1294 IMG_1298 IMG_1297 IMG_1308 IMG_1319 IMG_1328 IMG_1333 IMG_1311 IMG_1330 IMG_1346 IMG_1377 IMG_1379 IMG_1321

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. nora گفت:

    خدا خیرتون بده ایشالله عاقبت بخیر بشین

  2. اسماعیل گفت:

    فقط سکوت……………… جای بغض داره واقعا
    انشاا…. منم لیاقت کمک داشته باشم…………

  3. سلام واقعا خدا رو شکر هنوز انسان هایی وجود دارد دلی پر از محبت مهربان دلسوز هستند افتخار می کنم به راور ام ان شالله فرهنگ سازی بشه واقعا خوش به سعادشون بهشت ابدی برای خود خریداری می کنند ان شالله همیشه موفق باشند

علمی و فن آوری