آمار نشست بصیرتی اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور راور برگزار شد+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴ / ساعت ۱۶:۳۷:۱۲
  • شناسه خبر: 31074

نشست بصیرتی اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور راور برگزار شد+تصاویر

به مناسبت هفته بسیج، نشست بصیرتی اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور راور صبح امروز در محل سالن امام رضا(ع) شهر راور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ به مناسبت هفته بسیج، نشست بصیرتی اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور راور صبح امروز در محل سالن امام رضا(ع) شهر راور برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ محمد محمودی گفت: دوران دانشجویی دوران خاصی است و دانشجو با مردم عادی فرق دارد چرا که همه از آنها توقع دارند نسبت به مسائل روزشان آگاه باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور بیان کرد: دانشجو یعنی پیرو راه و خط رهبری بودن، دانشجو یعنی اهداف انقلاب را دانستن، دانشجو یعنی غیرت ملی داشتن، دانشجو یعنی آگاهی از مسائل روز و دانشجو باید همگام با جامعه باشد و باید مواظب باشد در پوشش دانشجویی و حتی ظاهری دچار غرور و تکبر نشود چرا که بزرگترین آفت انسان،غرور و تکبر است.

وی در ادامه به بحث دشمن شناسی پرداخت و گفت: در این جلسه به دنبال پاسخ این سوال هستیم که چرا آمریکا دشمن ماست؟

محمودی با بیان اینکه به کشور مسلمان ما جنایات بیشماری از سمت آمریکا اعمال شده است،عنوان کرد: اگر شما به کشورهای اطراف خود نگاه کنید هر چه کشتار و خونریزی را مشاهده می کنید یک پای آن آمریکاست که خود را کدخدا و ابرقدرت دنیا می داند اما باید بگوییم خوشبختانه به لطف خداوند مولفه های ابرقدرتی آن نیز از بین رفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور در ادامه به دشمنی آمریکا در تاریخ کشور ایران از جمله کودتای نظامی ۲۸ مرداد،کودتای نظامی ۲۱ بهمن ۵۷، کوتای نظامی پایگاه هوایی نوژه، کودتای خلق مسلمانان در سال ۶۱، کشتار دانشجویان آزادی خواه در سال ۳۲ ،تحمیل کاپیتولاسیون، تجاوز نظامی و حمایت مستمر از تفرقه افکنی، جنگ روانی علیه فرهنگ و مذهب، تجاوز نظامی به طبس، تحمیل جنگ ۸ ساله، راه اندازی گروههای تروریستی و از همه مهمتر به کودتای مخملی(فتنه) سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: شما دانشجویان باید بیدار باشید تا اطلاعات غلط درباره فتنه ۸۸ به خوردتان ندهند چرا که این فتنه ضربه بزرگی به کشور زد.

وی در بحث دشمن شناسی در بعد فرهنگی به اردوهای مختلط دانشجویی اشاره کرد و گفت: چگونه می توان قبول کرد در کشوری مسلمان که بر نفی رابطه نامشروع تاکید فراوان دارد، اجازه می دهند اردوهای دانشجویی مختلط گناه آلود برگزار شود؟ چرا باید مسئولان به این چنین اردوهایی مجوز بدهند؟ مطمئن باشید کسانی که این اردوهای مختلط را برگزار می کنند دشمن را خوشحال و به اهداف دشمن کمک می کنند.

محمودی در ادامه گفت: بعضی در کشور می گوید باید به آمریکا دست دوستی بدهیم، باید بگوییم آنچه که تاریخ به ما نشان می دهد این است که به آمریکا اعتمادی نیست و اگر به آمریکا دست دوستی بدهیم نتیجه اش می شود محمد مرسی که از جریان مقاومت بالا امد ولی از کم عقلی به سوی آمریکا دست دوستی دراز کرد و نتیجه اش آن شد که الان در انتظار اعدام است و یا صدام نیز که به همین عاقبت دچار شد، اگر در بحث اقتصادی نیز دست دوستی به آمریکا بدهیم، می شویم کشور ترکیه که حال و احوالش را می دانیم.

وی گفت:مگر قرار نبود بعد از برجام تحریم ها برداشته شود مگر قرار نبود بعد از برجام چنین و چنان شود، پس چه شد که در چند روز گذشته قطعنامه ای ضد حقوق بشری را بر علیه ما اعمال کردند، کجا ما داریم بر ضد حقوق بشر کار می کنیم، کجا زنان ما آزاد نیستند، کجا زنان ما حق رای ندارند، آمریکایی که دم از حقوق بشر می زند خودش حقوق مردمانش را پایمال می کند چه برسد به کشور های دیگر.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور در انتها تصریح کرد: با این سوابق ننگین آمریکا علیه کشور ایران، غلط کرده است کسی که می گوید ما باید با آمریکا ارتباط برقرار کنیم و شما دانشجویان بسیجی باید تو دهان کسی بزنید که چنین خواسته ای را دارد.

DSC_8679 63 DSC_8680 DSC_8678

انتهای پیام/

 



علمی و فن آوری