آمار کارگاه هوشمند مرکز آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش راور افتتاح شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ / ساعت ۰۶:۲۵:۴۷
  • شناسه خبر: 3308

کارگاه هوشمند مرکز آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش راور افتتاح شد

با حضور حضور حمیدرضا آرمان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال کارگاه هوشمند مرکز آموزش نیروی انسانی علامه محمدتقی جعفری (ره) آموزش و پرورش شهرستان راور افتتاح گردید . به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانمی کاروانسرا این کارگاه آموزشی جهت استفاده مشترک دبستان یاس […]

با حضور حضور حمیدرضا آرمان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال کارگاه هوشمند مرکز آموزش نیروی انسانی علامه محمدتقی جعفری (ره) آموزش و پرورش شهرستان راور افتتاح گردید .

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانمی کاروانسرا این کارگاه آموزشی جهت استفاده مشترک دبستان یاس نبی (س) و مدرسه قرآنی و همچنین کلاس آموزشی ضمن خدمت همکاران فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و آموزش و پرورش راور تجهیز و راه اندازی شد .

در حاشیه افتتاح این کارگاه هوشمند ، حمیدرضا آرمان از کلاس ضمن خدمت پایه دوم و ششم ابتدایی بازدید نمود و طی سخنانی گفت : یک معلم برای ایجاد تحول در کلاس خود باید با تمام وجود در کلاس درس حاضر شود و با گفتار ، رفتار و نگاه خود در راه هدایت دانش آموزان به سوی جامعه ایده آل و مورد نظر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای تلاش نماید .

آرمان در ادامه از دبستان حافظ شهرآباد که دانش آموزان آن در طول سال تحصیلی در کانکس درس می خوانند بازدید به عمل آورد .



علمی و فن آوری