آمار درمانگاه تامین اجتماعی راور کلنگ زنی شد+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ / ساعت ۱۲:۴۹:۲۱
  • شناسه خبر: 33185

درمانگاه تامین اجتماعی راور کلنگ زنی شد+تصاویر

کلنگ پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان راور با حضور نوربخش مدیر کل سازمان تامین اجتماعی کشور،زاهدی و پورابراهیمی نمایندگان مردم در مجلس و تعدادی از مسئولان استان و شهرستان زده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ کلنگ پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان راور با حضور نوربخش مدیر کل سازمان تامین اجتماعی کشور،زاهدی و پورابراهیمی نمایندگان مردم در مجلس و تعدادی از مسئولان استان و شهرستان زده شد.

DSC_0341

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کشور اعتبار این پروژه را ۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ به حساب شهرستان واریز شده لذا هیچ مشکلی در اجرای این پروژه وجود نخواهد داشت و تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه، مسئولان از مجتمع ورزشی چند منظوره کارگری امام رضا(ع) شهرستان راور بازدید کردند، که بر اساس پیگیری های صورت گرفته سالن ورزشی این مجتمع در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

زاهدی در رابطه با استخر این مجموعه که نیازمند ۱٫۵ میلیارد تومان هزینه می باشد، گفت: با رایزنی های صورت گرفته با وزیر کار و رفاه اجتماعی هزینه این استخر تامین شده و پیش بینی می شود در خردادماه سال آینده این پروژه تکمیل و افتتاح گردد.

DSC_0344 DSC_0351 DSC_0380

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. omidvar گفت:

    سلام .
    حدود دوسال قبل در همین سایت خبری منتشر شد که جناب دکتر پورابراهیمی پیگیری ساخت درمانگاه تامین اجتماعی را کلید زدند و بعد از آن در شورای اداری راور قول دادند مسئولین عالی رتبه سازمان تامین اجتماعی کشور را به راور بیاورند و دقیقا اواخر اسفند ماه دکتر نوربخش را به راور آورند وقول مساعد را گرفتند . الان میبینیم به قول شاعر بیستون را عشق کند و شهرتش فرهاد برد /ولی دیگران دارند به نفع خودشان هزینه اش می کنند

  2. مظفری گفت:

    به نام خدا
    سلام دوستان
    تا جایی که اطلاع داریم هم جناب پروفسور زاهدی و هم دکتر پورابراهیمی پیگیری ساخت درمانگاه بودند. ضمن اینکه باید هدا را شکر نمود که این اقدام صورت پذیرفت. هرکس نقش داشت اجرش بر خدا

  3. مرتضی گفت:

    سلام امیدوار جان
    ظاهرا فراموش کردید که توهین ها و اعتراضات غیر کارشناسی آقای پ…به وزیر کار باعث شد کلنگ زنی این پروژه را عقب انداخت و اگر ارتباطات و پیگیریهای آقای زاهدی نیود این پروؤه هم می رفت جرزو پروژه های کلنگی

علمی و فن آوری