آمار کسی باید به مجلس برود که مدافع اسلام، منافع کشور، نظام و مردم باشد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴ / ساعت ۱۹:۴۴:۲۶
  • شناسه خبر: 33258

کسی باید به مجلس برود که مدافع اسلام، منافع کشور، نظام و مردم باشد

امام جمعه راور گفت:۳۷ سال تجربه انتخابات داریم و اگر در این سالیان تجربه تلخی را داشته ایم دیگر نباید دچار اشتباه شویم و اجازه تکرار آن را بدهیم چرا که مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود و کسی باید به مجلس برود که مدافع اسلام، منافع کشور، نظام و مردم باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته راور ضمن اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو گفت: با توجه به توطئه هایی که به شکل های مختلفی در جهت نفوذ، براندازی و تغییر نظام در دستور کار دشمنان است این دو انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است.

امام جمعه راور ضمن تاکید بر اینکه ما مردمانی بصیر، هوشمند و آگاه داریم، تصریح کرد: ۳۷ سال تجربه انتخابات داریم و اگر در این سالیان تجربه تلخی را داشته ایم دیگر نباید دچار اشتباه شویم و اجازه تکرار آن را بدهیم چرا که مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.

وی با بیان اینکه تفکرات و سلایق سیاسی متاسفانه بزرگترین مانع بعضی از افراد در انتخاب شده است، تصریح کرد: گروه های چپ، راست، تندرو، کندرو، اصول گرا، اصلاح طلب و… این عنوان ها سوغات من و شما نیست و این ها از مغز و فکر من و شما نیامده بلکه این ها در اتاق های فکر دشمن طراحی شده و به ما القاح شده است و آنچه برای ما حائز اهمیت است این است که ما مصالح اسلام و منافع کشور را در اولویت قرار دهیم و کسی باید به مجلس برود که مدافع اسلام، منافع کشور، نظام و مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان راور در ادامه به حضور پرشور مردم در این دو انتخابات تاکید کرد و گفت: باید با توجه به اینکه دشمن در حال توطئه چینی برای براندازی نظام و یا تغییر در درون نظام ماست؛ این وظیفه ماست که حضور پرشوری همچون سالیان گذشته داشته باشیم و مد نظر داشته باشیم مجلس خبرگان رهبری یک جایگاه است که از کشور صیانت می کند و اگر مجلس شورای اسلامی خوبی داشته باشیم قانون گذاری در آن به درستی انجام می پذیرد و شما در این دو مجلس نمایندگانی می خواهید که در تراز انقلاب اسلامی باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری آمریکا همان آمریکاست، هیچ تغییری نکرده و حتی خصومت هایش نیز بیشتر شده است؛ عده ای در کشور مغرضانه و یا از روی ساده لوحی که همه نیز آنها را می شناسیم تلاش می کنند این دشمن را در افکار عمومی به فراموشی بسپارند و اجازه دهند دشمن در یک فرصت خنجر را وارد کند.

تویسرکانی در انتها تصریح کرد: متاسفانه بعضی ها دل خوش کرده بودند به برجام و پسابرجام، حال در این چند روز دیدید چه محدودیت ها و تحریم های جدیدی علیه ایران ایجاد کردند، همه بدانید آمریکا دست از خصومت هاش بر نداشته و نخواهد داشت و این وظیفه ماست که همدل و همزبان باشیم و به ظرفیت های خودمان در داخل نگاه کنیم.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری