آمار ضبط و معدوم سازی بیش از 215 کیلوگرم انواع فرآورده ها خام دامی در شهرستان راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ / ساعت ۱۴:۳۲:۴۹
  • شناسه خبر: 33474

ضبط و معدوم سازی بیش از ۲۱۵ کیلوگرم انواع فرآورده ها خام دامی در شهرستان راور

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان راور گفت: در سه ماهه پاییز و در جریان ۳۵۰ مورد بازدید بازرسان شبکه دامپزشکی از واحد های عرضه کننده فرآورده خام دامی در شهرستان راور، بیش از ۲۱۵ کیلوگرم انواع مرغ، ماهی و گوشت قرمز ضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ علیرضا اسلامی گفت: از ابتدای پاییز امسال و در جریان ۳۵۰ مورد بازدید بازرسان شبکه دامپزشکی از واحد های عرضه کننده فرآورده خام دامی در شهرستان راور، بیش از ۲۱۵ کیلوگرم انواع مرغ، ماهی و گوشت قرمز ضبط و معدوم سازی شد.
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان راور با بیان این مطلب افزود: عدم نگه داری در شرایط مناسب بهداشتی در مراکز عرضه و آزمایش میکروبی صورت گرفته بر روی نمونه ها فساد این مواد را تائید کرده است.
وی تصریح کرد: تمامی مصرف کنندگان به منظور حفظ سلامت خود و خانواده باید فرآورده خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز عرضه مورد تائید دامپزشکی تهیه و به تاریخ های تولید و انقضاء روی محصول توجه داشته باشند و از خرید محصولاتی که خارج از یخچال نگه داری می شوند و یا فاقد بر چسب مشخصات می باشند جدا خودداری نمایند.
اسلامی در انتها عنوان کرد: اداره کل دامپزشکی استان کرمان و شبکه های دامپزشکی شهرستان آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی در این زمینه و موارد عدم رعایت موازین بهداشتی واحدهای عرضه می باشند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری