آمار تصویر رئیس دولت اصلاحات بر روی کیک تولد معاون اول رییس جمهور بریده شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴ / ساعت ۱۱:۲۹:۵۹
  • شناسه خبر: 33721

تصویر رئیس دولت اصلاحات بر روی کیک تولد معاون اول رییس جمهور بریده شد

تصاویر برادران جهانگیری و رئیس دولت اصلاحات در جشن تولدی کاملا سیاسی و انتخاباتی در سیرجان توسط ابراهیم جهانگیری نامزد انتخابات از حوزه ی انتخابیه ی سیرجان و بردسیر و برادر معاون اول رییس جمهور بر روی کیک بریده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از شهروند خبرنگار آرمان کرمان؛ جشن تولد کاملا سیاسی اسحاق جهانگیری بدون حضور خودش و تنها با حضور ابراهیم جهانگیری نامزد انتخابات مجلس از حوزه ی سیرجان و بردسیر در منزل یکی از شهروندان سیرجانی برگزار شد.
ابراهیم جهانگیری که این روزها سخت درگیر تبلیغات و سخنرانی است ؛ اینبار در اقدامی برای جلب توجه مردم و اثبات اینکه به کدام گروه و جناح وابستگی دارد ؛ کیک تولد اسحاق برادر خود و معاون اول رئیس جمهور را برید.
این کیک که حاوی تصاویر براداران جهانگیری و تصویر رئیس دولت اصلاحات بود؛ توسط ابراهیم جهانگیری به نیابت از معاون اول رئیس جمهور بریده شد.

لازم به ذکر است ؛ به دلیل نقش رییس دولت اصلاحات در فتنه ۸۸ وی از سوی شورای عالی امنیت ملی ممنوع التصویر شده است و این بی احترامی به قانون برای کسی که نامزد مجلس قانون گذاری شود بسیار قابل تامل است.
در این مراسم حضور برخی افراد با کراوات نیز جالب توجه بود.

02 03 04 05

سایت سیرجان خبر نیز درباره جهانگیری می نویسد:

 

حمایت از سران فتنه در انتخابات آتی یکی از اقداماتی است که حامیان جبهه دوم خرداد پس از تایید صلاحیت ابراهیم جهانگیری در سیرجان آغاز کرده اند؛ سناریویی که قبل از احراز صلاحیت وی با چراغ خاموش در حال اجرا بود، اما اکنون آتش آن شعله ور شده است. ماه گذشته نیز عده ای از اصلاح طلبان سیرجان با رئیس دولت اصلاحات دیدار داشتند و تصاویر آن را نیز در فضای مجازی منتشر کردند.

اکنون بد نیست مواضع ابراهیم جهانگیری را قبل از تایبد صلاحیت بررسی کنیم؛ او در نشست خبری روز ثبت نام در مواجهه با سوال خبرنگاری در خصوص دیدار برخی از حامیان وی با سران فتنه عنوان کرد: اگر هر جریانی بخواهد از مسیر نظام و قانون عبور کند، مورد قبول نیست و کسانی که در  جریان فتنه ۸۸ قرار داشتند باید در دادگاه صالحه محاکمه شوند.

در مراسم راهپیمایی روز نهم دی ماه نیز در حالی از تریبون مسجد امیرالمومنین(ع) سیرجان شعار مرگ بر خاتمی سر داده می شد، جهانگیری همراه با عده ای از طرفداران خود در این مراسم حضور داشت و با مشت هایی گره کرده شعار مرگ بر فتنه گر سر می داد اما اکنون او در مراسم تولد برادرش بازار حمایت از فتنه را داغ کرده است.

این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اخیرا در دیدار با ائمه جمعه عنوان کردند: آقایان (فتنه گران) در انتخابات ۸۸ زیر بار حرف حق نرفتند و برای مملکت خسارت درست کردند. من نمیدانم بنا است که این خسارتهایی که در سال ۸۸ بر ما وارد شد کِی جبران بشود؟

یکی از برنامه هایی که برخی از اصلاح طلبان در آستانه انتخابات مجلس دنبال می کنند زنده ساختن فتنه گران است؛ اما ملت ایران هنوز یادشان نرفته است که فتنه ۸۸ ملت را در بن بست قرار داد. هشت ماه جنگ تمام عیار بر علیه انقلاب اسلامی و پاره کردن عکس امام خمینی (ره)، آتش زده مساجد و هتک حرمت به ساحت مقدس امام حسین (ع) در روز عاشورا تنها نمونه هایی از آن همه آشوب برای تضعیف انقلاب و اسلام بود.

 

انتهای پیام/



علمی و فن آوری