آمار پروژه آیت الله سازی در خبرگزاری منتسب به آیت ا...+ تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ / ساعت ۱۰:۴۴:۴۴
  • شناسه خبر: 33815

پروژه آیت الله سازی در خبرگزاری منتسب به آیت ا…+ تصاویر

سروش محلاتی که یکی از روحانیون نزدیک به هاشمی رفسنجانی است در حالی که در این رسانه ها تا ماه ها گذشته به اسم خوانده می‌شد، طی چرخشی این افراد را با پسوند آیت الله خطاب می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از راه دانا؛ با آغاز روند ثبت نام برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، برخی از جریان ها تلاش کردند که بدون هیچ پشتوانه ای پروژه آیت الله سازی را پیش ببرند.

هرچند تا برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی زمان زیادی باقی مانده است و هنوز وضعیت تأیید صلاحیت افراد برای ورود به عرصه رقابت در این مجلس ها مشخص نیست، عده ای با تبانی با رسانه های زنجیره‌ای اقداماتی برای جلب آرای بیشتر انجام می دهند.

یکی از نکات قابل توجه در این خصوص این است که برخی از روحانیون منتسب به جریانات خاص در کشور که تلاش زیادی برای ورود به مجلس خبرگان داشته اند، یکباره در رسانه های زنجیره ای تبدیل به آیت الله و یا مراجع عظام شدند.

جریان رسانه ای همسو با این افراد، می کوشد به صورت زیرپوستی و بی سروصدا، برخی نیروهای جوان و کم تجربه را با پیشوند آیت الله در اذهان مخاطبان جا بیندازد تا طی فرصت طولانی باقیمانده تا انتخابات، فضای ذهنی برای پذیرش آنان در جمع فقیهانه خبرگان آماده شود.

در همین راستا سروش محلاتی که یکی از روحانیون نزدیک به هاشمی رفسنجانی است در حالی که در این رسانه ها تا ماه ها گذشته به اسم خوانده می‌شد، طی چرخشی این افراد را با پسوند آیت الله خطاب می کنند.

سروش محلاتی یکی از این افراد است که برای مجلس خبرگان نیز ثبت نام کرده است.

وی تا پیش از این با عنوان سروش محلاتی و سپس با عنوان حجت الاسلام والمسلمین محلاتی و در روزهای نزدیک به انتخابات با عنوان آیت الله محلاتی در این رسانه ها معرفی می‌شود.

این خبرگزاری که با نام خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کند، با پوشش اخبار مربوط به فرد نامبرده تاکنون رپرتاز خوبی را برای وی رقم زده است.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری