آمار ماموریت یک آقازاده برای گسترش اختلافات در جبهه اصولگرایی+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴ / ساعت ۱۶:۰۴:۲۲
  • شناسه خبر: 34208

ماموریت یک آقازاده برای گسترش اختلافات در جبهه اصولگرایی+جزئیات

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که آقازاده یکی از سیاسیون که خود را منتسب و نزدیک به جریان اصولگرایی می داند، از سوی شورای نگهبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از  راه دانا؛ شنیده شده آقازاده یکی از چهره هایی که همواره سعی می کند خود را اصولگرا بنامد و به تازگی از سوی شورای نگهبان در انتخابات مجلس رد صلاحیت شده ارتباطات تنگاتنگی با عناصر جریان فتنه و اصلاح طلبان تندرو برقرار کرده و طبق نقشه آنان در راستای گسترش اختلافات در جبهه اصولگرایی عمل می کند.

وی پس از رد صلاحیت پدرش در انتخابات مجلس دهم و به نام عضو کمیته جوانان اصولگرا ضمن برقراری ارتباط با کمیته جوانان اصلاح طلب به دنبال فتنه گری در انتخابات و همچنین برنامه ریزی علیه شورای محترم نگهبان و زیر سوال بردن فعالیت های آن است.

براساس اخبار موثق تحرکات و اقدامات فرزند این نماینده سابق مجلس و رییس سابق بزرگترین سازمان صنفی کشور از سوی مراجع و نهادهای نظارتی و امنیتی در حال بررسی و پیگیری می باشد.

از جمله شگردهای اتاق فکر فتنه در تخریب جریان اصولگرا، استفاده از نزدیکان و وابستگان نیروهای اصولگرا می باشد تا با استفاده از ظرفیت و پرسنل آنان در جهت تخریب نیروهای ارزشی و انقلابی اقدام کنند.

پدر این آقازاده که در انتخابات اخیر رد صلاحیت شده سابقه رد صلاحیت در انتخابات مجلس نهم را نیز در کارنامه خود دارد.

این آقازاده جنجالی که با لابی خاص در دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی مشغول به تحصیل است با راه اندازی اسمی انجمن سلامت و عضویت برخی افراد خاص در آن فعالیت های مخرب اقتصادی انجام می دهد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری