آمار اگر رئیس جمهور ما را به جهنم حواله ندهند، نسبت به سخنان ایشان به شدت نگرانیم - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴ / ساعت ۱۴:۱۲:۴۸
  • شناسه خبر: 34489

اگر رئیس جمهور ما را به جهنم حواله ندهند، نسبت به سخنان ایشان به شدت نگرانیم

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر رئیس جمهور ما را به جهنم حواله ندهند، نسبت به سخنان اخیر ایشان به شدت ابراز نگرانی می‌کنیم و از وی به عنوان نماینده ملت خواهانیم که با برخی سخنان بطور که با برخی سخنان بطور ناخواسته موجب بدگمانی مردم نسبت به نهادهای قانونی نشوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از آرمان کرمان؛ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در آستانه‌ انتخابات‌های مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر ریاست جمهور ما را به جهنم حواله ندهند، نسبت به سخنان اخیر ایشان به شدت ابراز نگرانی و دلواپسی می‌کنیم و از ایشان به عنوان نماینده ملت در قوه مجریه خواهانیم که با برخی سخنان بطور ناخواسته موجب بدگمانی مردم نسبت به نهادهای قانونی نشوند که قطعا این امر لطمه جدی به نظام اسلامی وارد خواهد آورد و موجب تکمیل پازل دشمن می‌شود.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

وَیُریدونَ أَن یُفَرِّقوا بَینَ اللَّهِ وَرُسُلِهِ وَیَقولونَ نُؤمِنُ بِبَعضٍ وَنَکفُرُ بِبَعضٍ وَیُریدونَ أَن یَتَّخِذوا بَینَ ذٰلِکَ سَبیلًا آ۱۵۰ س نساء

و می‌خواهند میان خدا و پیامبرانش تبعیض قائل شوند، و می‌گویند: «به بعضی ایمان می‌آوریم، و بعضی را انکار می‌کنیم» و می‌خواهند در میان این دو، راهی برای خود انتخاب کنند.

شورای نگهبان به عنوانی شورایی متشکل از فقهاء و حقوق دانان متعهد و متخصص، به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) حافظ مصالح اسلام و جمهوری اسلامی است، و یکی از وظایف خطیر آن احراز صلاحیت نامزدهای ریاست قوه مجریه، نمایندگی قوه مقننه و یا نمایندگی مجلس خبرگان می‌باشد. اهمیت این مسئله به مثابه نگهبانی از کیان جمهوریت نظام و اسلامیت آن است.

چرا که اولا اگر افرادی بی‌صلاحیت و فاقد ویژگی‌های لازم و کافی برای تصدی مسئولیت‌ها در عرصه‌های گوناگون جمهوری اسلامی راه پیدا کنند، به طور طبیعی توانایی عمل به تعهدات خود را نخواهند داشت و از این حیث لطمه‌ای اساسی به جمهوریت نظام خواهد خورد. دوما اگر افرادی غیر متعهد و ملتزم به اسلام و خصوصا اسلام ناب وارد عرصه‌های مسئولیتی شوند، اسلامیت نظام خدشه دار می‌شود و نقض غرض انقلاب و جمهوری اسلامی خواهد شد.

انقلاب و نظامی که خون‌ها و هزینه‌های بسیاری را مردم ایران اسلامی برای بقاء و بالندگی آن تقدیم نموده‌اند و زحمات بسیاری را در این مسیر مبارک متحمل شده‌اند.

در چنین فضایی و در آستانه انتخابات مجلس خبرگان و دهمین مجلس شورای اسلامی، ضروری است نکاتی را متذکر شویم:

۱. بی‌تردید در شرایطی که دشمن ترفندهای گوناگون از قبیل تحمیل هشت سال جنگ نظامی، جنگ نرم و تبلیغاتی و کودتای رنگی سال۸۸ را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اعمال کرده و هربار با بصیرت و غیرت مردم مسلمان ایران، و مدیریت بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی مواجه شده و از خدعه‌ی خود ناکام گردیده است، اینبار درصدد است که از طریقی جدید و در قالب اسلام و انقلاب جعلی، و با پرچم امام عزیز (ره) به ارکان نظام اسلامی نفوذ کند، و همچون موریانه ریشه‌های این شجره طیبه را از درون نابود و مستحیل گرداند.

در پی این سناریو ما شاهد آن بودیم که برخی افراد خودباخته غرب و عاشق و شیدای آمریکای جنایتکار، و درواقع قشری که به عنوان براندازان داخلی شناخته می‌شوند، با حداکثر توان خود وارد شده‌اند، و هم مهره‌های سوخته که سابقه نقش آفرینی در فتنه سال۸۸ را داشته‌اند، و هم کسانی که مهره‌های خاکستری آن‌ها محسوب می‌شوند را به گود انتخابات دو مجلس فرستاده‌اند. تا از این رهگذر در گام اول با حجم بالای ثبت نام‌ها، شورای محترم نگهبان را دچار اشتباه محاسباتی کنند و افراد و مهره‌های خاکستری خود را برای غصب کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نفوذ دهند، و در گام دوم با توجه به رد صلاحیت افراد نالایق وکسانی که نامطمئن و غیر متعهد بودن خود را به اثبات رسانده‌اند توسط شورای نگهبان، فرصتی برای هجمه به این نهاد قانونی و شرعی، که همواره همچون سدی محکم مقابل این افراد بوده را بیابند. به همین دلیل از شورای محترم نگهبان خواهشمندیم که همچون گذشته صلابت و قاطعیت خود در اجرای قوانین و محافظت از سلامت انتخابات به عنوان حق الناس ملت عزیز ایران اسلامی را نشان دهد، و تحت تاثیر جوسازی‌ها و اعمال فشار جریان‌ها و رسانه‌های جناح‌ها و گروه‌ها قرار نگیرند. بدیهی است که ملت انقلابی ایران هم از جایگاه رفیع این شورا و همچنین اقدامات شرعی و قانونی آن کمال حمایت را خواهند داشت.

۲. متاسفانه در این مدت اخیر صحبت‌هایی از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی، جناب آقای دکتر روحانی نسبت به شورای نگهبان و اقدام انقلابی و قانونی آن، که بدور از هر گونه جناحی برخورد کردن اقدام به احراز صلاحیت و رد صلاحیت افراد نموده است، بیان شد که نگرانی‌هایی را برای عموم مردم ایجاد نمود، و موجبات بهره برداری برخی رسانه‌های داخلی وابسته به براندازان و همچنین رسانه‌های معاند بیرونی برای هجمه علیه این شورا فراهم شد. جناب رئیس جمهور خوب می‌دانند که اگر بنا بود شورای نگهبان جناحی برخورد کنند، اکنون ایشان بر مسند ریاست قوه مجریه تکیه نداده بودند که بخواهند چنین سخنان گوهرباری را ایراد نمایند.

سئوال ما از آقای دکتر روحانی این است که مگر شورای نگهبان را با مستکبران عالم یکی دانسته‌اید که چنین عنوان می‌کنید که «گویا باید مدل برجام را در داخل هم اجرا کنیم»؟! آقای دکتر روحانی آیا شورای نگهبان حق این ملت را غصب کرده و به آنان ظلم کرده است یا مانع هجمه عده‌ای کودتاچی علیه جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست؟! آیا این سخن نسنجیده شما توهین به ساحت این شورا که وظیفه بسیار سنگین و خطیری را برعهده دارد نیست؟! جناب آقای رئیس جمهور مگر این سخن مقام معظم رهبری (حفظه ا…) در دیدار با دست اندرکاران انتخابات را نشنیده‌اید که فرمودند: «به نهادهای قانونی اهانت نشود؛ این را توجّه کنید. یک نهاد قانونی را که یک وظایفی دارد، نباید مورد افترا قرار بدهیم یا مورد اهانت قرار بدهیم.»؟! رئیس جمهور محترم که خود را همراه با شورای نگهبان پاسبان قانون اساسی می‌دانند، آیا متوجه این نکته نیستند که برچسب جناحی زدن به شورای نگهبان، موجب تضعیف این نهاد که همچون یک سنگر مستحکم برای حفاظت از قانون اساسی است می‌شود؟! از تضعیف این نهاد چه کسانی سود می‌برند؟!

اگر ریاست محترم جمهور ما را به جهنم حواله ندهند، نسبت به سخنان اخیر ایشان به شدت ابراز نگرانی و دلواپسی می‌نماییم، و از ایشان به عنوان نماینده ملت در قوه مجریه خواهانیم که با برخی سخنان بطور ناخواسته موجب بدگمانی مردم نسبت به نهادهای قانونی نشوند که قطعا این امر لطمه جدی به نظام اسلامی وارد خواهد آورد و موجب تکمیل پازل دشمن می‌گردد.

۳. اخیرا عده‌ای که در سال ۸۸ فتنه‌ای مخملی علیه نظام اسلامی را رقم زدند، و نظام اسلامی را متحمل خسارات فراوانی نموده‌اند، از جمله تحریم‌هایی که اخیرا بخشی از آن با پرداخت هزینه‌های سنگین متوقف شده است، شروع به گزافه گویی‌هایی کرده‌اند و دم از انتخابات سالم می‌زنند! کسانی که با رفتار مستبدانه خود سعی در نادیده گرفتن رای ۴۰ میلیونی ملت داشتند امروز گربه‌ عابد شدند و حرف از حق الناس بودن رای مردم می‌زنند که این از عجایب تاریخ است! آقایان که کف خیابان در سال ۸۸ شعار بر علیه اصل مترقی ولایت فقیه می‌دادند اکنون با گرفتن بخشی از سخنان امام خامنه‌ای (حفظه ا…) و نادیده گرفتن بخش دیگر آن بطور دائم بر علیه شورای نگهبان شعار سر می‌دهند و می‌گویند که رهبری معظم انقلاب (حفظه ا…) گفته‌اند که حتی کسانی که نظام را قبول ندارند بیایند رای بدهند! اکنون که شورای نگهبان ضد نظام‌ها را رد کرده ما به چه کسی رای بدهیم؟!

آقایان، اولا شما با این سخن باطل و با این اقدام که مصداق «نومن ببعض و نکفر ببعض» می‌باشد، ماهیت پلید خود را کما فی السابق نشان دادید! یعنی شما می‌خواستید به کسانی که مخالف نظام اسلامی بودند یا نظام اسلامی را قبول نداشتند رای بدهید که از رد صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان ابراز ناراحتی و نگرانی کردید؟! آری شما با این سخنان خود را رسوا کردید و خواهید کرد و مردم با بصیرت ایران اسلامی هوشیارانه این سخنان باطل را رصد می‌کنند و با حمایت خود از شورای نگهبان و اقدام قانونی آن، باز هم به شما نشان می‌دهند که دوران سلطنت افراد دلباخته آمریکا و عوامل استکبار به سرآمده است.

دوما این سخن امام خامنه‌ای (حفظه ا…) که فرمودند حتی کسانی که نظام را قبول ندارند بیایند در انتخابات برای حفظ کشور شرکت کنند، دال بر مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای می‌باشد، نه اینکه حتی افراد ضد نظام اسلامی و مخالف آن به عنوان نامزد و نماینده وارد عرصه شوند، که این خود نقض غرض است و مایه‌ی آسیب دیدن کشور خواهد بود. امام خامنه‌ای (حفظه ا…) در دیدار اخیر با دست اندرکاران انتخابات به این نکته هم اشاره کردند و به این سخن باطل پاسخ دادند که: «بله، بنده گفته‌ام و باز هم می‌گویم که آن کسانی که حتّی نظام را قبول ندارند بیایند در انتخابات شرکت کنند، رأی بدهند، امّا نه‌اینکه کسی که نظام را قبول ندارد، بخواهند مجلس بفرستند… در هیچ‌جای دنیا در مراکز تصمیم‌گیری، آن کسی که اصل نظام کشور را قبول ندارد راه نمی‌دهند؛»

ما بسیجیان دانشجو اعلام می‌داریم که هم صدای با عموم مردم انقلابی ایران اسلامی حمایت جدی خود از شورای نگهبان را اعلام می‌نماییم و اجازه نخواهیم داد که کودتاچیان و خائنان به نظام مقدس اسلامی با نفوذ به ارکان نظام اسلامی موجبات استحاله آن را فراهم کنند، ان شاءا….

والسلام علی من اتبع الهدی/بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان

انتهای پیام/



علمی و فن آوری