آمار از آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای خورند، ریحان، کهن، بغیجان، طاشک و تیران در دهه فجر تا نوید جلوگیری از بسته شدن تنها مرکز بهداشت منطقه - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴ / ساعت ۱۱:۲۰:۴۲
  • شناسه خبر: 34535

از آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای خورند، ریحان، کهن، بغیجان، طاشک و تیران در دهه فجر تا نوید جلوگیری از بسته شدن تنها مرکز بهداشت منطقه

نماینده مردم کرمان و راور ضمن اعلام اجرایی شدن عملیات گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی به میمنت دهه مبارک فجر،در خصوص تحقق راه اندازی سیستم دیجیتال صداو سیمای روستاهای خورند و ریحان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ محمدمهدی زاهدی روز شنبه در جمع مردم روستاهای ریحان، خورند، کهن، بغیجان ، طاشک و تیران از توابع بخش مرکزی شهرستان راور ضمن اعلام اجرایی شدن عملیات گازرسانی به این روستاها به میمنت دهه مبارک فجر، در خصوص تحقق راه اندازی سیستم دیجیتال صداو سیمای روستاهای خورند و ریحان خبر داد و همچنین نوید جلوگیری از بسته شدن مرکز بهداشت خورند و عدم انتقال تنها پزشک منطقه را به مردم داد.

نماینده مردم کرمان و راور در ادامه ضمن حضور در اردوگاه نبی اکرم(ص) خورند از جذب مبلغ ۸۰میلیون تومان کمک وزارتخانه به این اردوگاه که عملیات عمرانی را به دنبال داشته است خبر داد و ضمن پیگیری مجدد به صورت تلفنی از طریق مسئولین وزارت آموزش و پرورش به مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان در قالب طرح روستا مرکزی با اختصاص کمک ۳۰میلیون تومانی وزارتخانه پاسخ مثبت داد.

وی در تماس تلفنی با مسئولین اداره راه و شهرسازی خواستار زیرسازی و حل مشکل راه اردوگاه و ایجاد سرعتکاه در ورودی و خروجی روستاهای کهن و بغیجان شد و قول مساعد کمک به مرمت قنوات و چشمه های بغیجان را از طریق مدیریت جهاد کشاورزی به اهالی داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در زمینه رفع مشکل تکمیل جاده طاشک به تیران و دشتخاک قول انجام پیگیری های لازم را داد و ضمن تماس تلفنی با الهامی مدیر شرکت ارتباطات سیار استان خواستار حل مشکل آنتن دهی خطوط تلفن همراه این روستاها گردید و به حل مشکلات آب آشامیدنی بغیجان و کهن و طاشک از طریق اداره آب روستایی رسیدگی کرد.

وی جهت پیگیری و تحقق و تکمیل مسجد شهرک جدیدالاحداث روستای ریحان از طریق اداره کل اوقاف بر اساس قول داده شده قبلی آن اداره کل و تامین تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدرسه ریحان و ایاب و ذهاب دانش آموزان آن روستا به اهالی اطمینان خاطر داد.

زاهدی در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان راور ضمن عیادت از یکی از فرهنگیان راور از تنها زورخانه شهر راور که مدتی است به دلیل عدم استحکام بنا تعطیل شده است بازدید کرد و به صورت تلفنی جهت جذب بودجه به منظور احداث یا مرمت بنای فوق و بازگشایی مجدد آن در آینده ای نزدیک پیگیری هایی به عمل آورد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری