آمار نصب "روز شمار تخلیه" بر درب ورودی دانشگاه پیام نور راور+تصویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴ / ساعت ۲۱:۲۴:۳۰
  • شناسه خبر: 34577

نصب “روز شمار تخلیه” بر درب ورودی دانشگاه پیام نور راور+تصویر

جامعه هنری راور در اقدامی “روز شمار تخلیه مجتمع فرهنگی هنری توسط دانشگاه پیام نور” را بر درب ورودی این دانشگاه نصب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ ۵ سالی می شود که قسمتی از مجتمع فرهنگی هنری رضوی راور در اختیار دانشگاه پیام نور راور قرار گرفته است و این دانشگاه از این محل به عنوان ساختمان آموزشی و اداری استفاده می کند.
اتفاقی که باعث شده انجمنهای هنری راور نسبت به این اقدام در این چند سال روی خوشی نشان ندهند و بارها نیز اعتراض خود را به اطلاع مسئولان شهرستان برسانند و به گفته خود هنرمندان بخاطر نداشتن حداقل فضایی برای گردهم آمدن و برنامه ریزی و فعالیت رسماً انجمن های هنری راور به تعطیلی کشانده شده اند.
حال در چند روز گذشته حسین رشیدی نژاد، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان از افتتاح ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور واحد راور در دهه فجر خبر داده است.
خبری که باعث شده جامعه هنری راور در اقدامی “روز شمار تخلیه مجتمع فرهنگی هنری توسط دانشگاه پیام نور” را بر درب ورودی این دانشگاه نصب کنند.

پیام-نور-راور1 پیام-نور-راور2

امید است با کمک مسئولان شهرستان ساختمان تازه تاسیس دانشگاه پیام نور واحد راور در چند روز آینده تکمیل شود و چشم انتظاری جامعه هنری راور پایان یابد و از طرفی رویای چند ساله دانشگاه پیام نور راور یعنی داشتن ساختمانی مستقل و در خور نام یک دانشگاه محقق شود.
انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. قیام گفت:

    بله دیگه بسه چقدر تحمل کنیم از امروز ۱۵ روز دیگه باید خالی کنن

  2. منتظر گفت:

    ایول به این جامعه هنری حقتون رو بگیرید

علمی و فن آوری