آمار قابل توجه مدیران و مسئولین،استفاده از اموال و امکانات دولتی در راستای تبلیغات انتخاباتی ممنوع می باشد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴ / ساعت ۱۵:۰۹:۳۲
  • شناسه خبر: 34723

قابل توجه مدیران و مسئولین،استفاده از اموال و امکانات دولتی در راستای تبلیغات انتخاباتی ممنوع می باشد

دادستان راور گفت: با توجه به نزدیک شدن موسم انتخابات ممکن است عده ای بخواهند تا از فضای موجود سوء استفاده نموده و در قالب کمک های مالی به این نهادها، اهداف تبلیغاتی خود را اجرایی نمایند که مدیران و مسئولین بایستی در حفظ و استفاده صحیح از اموال دولتی و بیت المال کوشا باشند و این مهم را جزء وظایف اصلی بدانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ سیدمرتضی مرتضوی در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی شهرستان راور گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات حق الناس است و هر گونه تعرض به حقوق مردم قابل اغماض نخواهد بود و هر نوع استفاده از امکانات و اموال دولتی در راستای تبلیغات نامزدهای انتخابات جرم محسوب می شود و پیگرد قانونی خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور بیان کرد: مسئله انتخابات بسیار حساس است و با توجه به گستردگی اهداف دشمنان که سعی در خدشه دار کردن چهره نظام و ناسالم جلوه دادن انتخابات را دارند، لازم است تا راه بر هر نوع شائبه بسته شود.

وی تصریح کرد: کشور ایران در حال حاضر به طور ویژه و خاص زیر ذره بین دشمنان قرار دارد و آنها هر نوع رفتار و عملکرد را از نگاه مغرضانه خود رصد می نمایند و لازم است تا در جریان سالم سازی فضای انتخابات بدون در نظر گرفتن وابستگی حزبی و جناحی مقتدرانه عمل نمود و راه را بر نفوذ عوامل مخرب بست.

مرتضوی در ادامه اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن موسم انتخابات ممکن است عده ای بخواهند تا از فضای موجود سوء استفاده نموده و در قالب کمک های مالی به این نهادها، اهداف تبلیغاتی خود را اجرایی نمایند که مدیران و مسئولین بایستی در حفظ و استفاده صحیح از اموال دولتی و بیت المال کوشا باشند و این مهم را جزء وظایف اصلی بدانند.

وی گفت: ملت ایران ملتی آگاه و هوشیار است و قدرت تشخیص افرادی که با خلوص نیت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می نمایند را به خوبی دارند، و از این رو باید نسبت به این مردم فهیم وفادار باشیم و از حقوق آنها دفاع نماییم.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری