آمار تایید پد بالگرد بیمارستان راور توسط هوانیروز/در اولین پرواز ۲بیمار اورژانسی به کرمان منتقل شدند+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ / ساعت ۱۱:۴۱:۱۳
  • شناسه خبر: 34811

تایید پد بالگرد بیمارستان راور توسط هوانیروز/در اولین پرواز ۲بیمار اورژانسی به کرمان منتقل شدند+تصاویر

کارشناسان هوانیروز با حضور در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) شهر راور آخرین وضعیت پد بالگرد این بیمارستان را مورد بررسی قرار دادند و اولین پرواز آزمایشی نیز انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ کارشناسان هوانیروز با حضور در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) شهر راور آخرین وضعیت پد بالگرد این بیمارستان را مورد بررسی قرار دادند.
در حین بررسی این کارشناسان، ۲ بیمار قلبی که در وضعیت اورژانسی قرار داشتند و برای تکمیل خدمات پزشکی نیازمند حضور در بیمارستان های پیشرفته کرمان بودند با حضور بالگرد به بیمارستان کرمان منتقل شدند که با فرود بالگرد در پد بیمارستان راور، پرواز آزمایشی نیز انجام شد.
مهدی شهیدی در گفتگو با خبرنگار کاروانسرا گفت: عملیات اجرایی این پد از نیمه دوم سال گذشته با پیگیری دکتر مزیدی رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور و همکاری خیرین و اداره راه و شهرسازی شهرستان و شهرداری راور آغاز شد و خوشبختانه در بهمن ماه امسال آماده بهره برداری شده است.

مدیر بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) شهر راور تصریح کرد: این پد بالگرد تا این مرحله ۸۵۰ میلیون ریال هزینه دربرداشته که این هزینه بغییر از چمن کاری آن می باشد و چمن آن نیز در شرایط فصلی مناسب کاشته می شود و شاهد تکمیل آن خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در گذشته فرود بالگردها در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید شبستری راور انجام می شد که خود مسبب مشکلاتی بود. ولی خوشبختانه با فرود و پرواز موفقیت آمیز اولین بالگرد در این پد دیگر شاهد مشکلات گذشته نیستیم.

IMG_9696 IMG_9701 IMG_9739 IMG_9750 IMG_9758 DSC07444 IMG_9786 photo_2016-01-31_11-29-46

انتهای پیام/



علمی و فن آوری