آمار هنرمندان آثار ماندگار و ارزشمند تولید کنند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ساعت ۲۰:۲۵:۲۴
  • شناسه خبر: 3504

هنرمندان آثار ماندگار و ارزشمند تولید کنند

امام جمعه راور خواستار حضور جدی هنرمندان در فعالیت‌های فرهنگی شهرستان، تولید آثار ماندگار و ارزشمند و حمایت بیشتر مسئولان از برنامه‌های فرهنگی این شهرستان شد.   به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا   حجت‌الاسلام علی تویسرکانی در جمع هنرمندان شهرستان راور اظهار داشت: باید توانمندی‌های فرهنگی، هنری و قرآنی راور به نحو مطلوبی پیگیری و مطرح شود. […]

امام جمعه راور خواستار حضور جدی هنرمندان در فعالیت‌های فرهنگی شهرستان، تولید آثار ماندگار و ارزشمند و حمایت بیشتر مسئولان از برنامه‌های فرهنگی این شهرستان شد.

  •  

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا   حجت‌الاسلام علی تویسرکانی در جمع هنرمندان شهرستان راور اظهار داشت: باید توانمندی‌های فرهنگی، هنری و قرآنی راور به نحو مطلوبی پیگیری و مطرح شود.

امام جمعه راور خواستار حضور جدی هنرمندان در فعالیت‌های فرهنگی شهرستان، تولید آثار ماندگار و ارزشمند و حمایت بیشتر مسئولان از برنامه‌های فرهنگی این شهرستان شد.

احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این نشست با اشاره به سالروز شهادت شهید صارمی، روز خبرنگار را به اهالی قلم، رسانه و سایر هنرمندان تبریک گفت.

وی با بیان اهمیت و نقش مهم رسانه و اطلاع‌رسانی اظهار داشت: رسالت اهالی قلم، رسانه و همه پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در شرایطی که دشمنان برای ناکارآمدی نظام تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند، خنثی کردن توطئه‌ها و شبهات ایجاد شده توسط دشمنان است.

وی افزود: نباید با برجسته کردن برخی ضعف‌ها کارکرد نظام را را زیر سئوال ببریم و امروز برای اهالی رسانه تضعیف جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین منکر است.

سعیدی خطاب به هنرمندان راوری تصریح کرد: باید داشته‌های هنری خود را در معرفی معارف اهل بیت (ع) به کار گیریم و اگر بشریت به اهل بیت (ع) معرفت پیدا کند، راه را از بیراهه تمیز می‌دارد.

وی با اشاره به توانمندی‌های فرهنگی و هنری در راور بیان داشت: به دلیل وجود ظرفیت‌های خوب هنری انتظارات ویژه‌ای در شهرستان وجود دارد، امروز با امکانات خوبی که نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده، وظیفه هنرمندان اصلاح ناهنجاری‌ها و چالش‌های جامعه است.

سعیدی بیان داشت: هنر متعهد باید معضلاتی مثل اعتیاد و خودکشی را اصلاح کند، باید شما هنرمندان با هنر خود و با الگوگیری از سیره معصوم (ع)، قرآن و نهج‌البلاغه آن چه را که انتظار است در جامعه جاری کنید.

احمد یزدانپناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راور در این نشست از پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره کل ارشاد اسلامی استان در مورد ساخت سالن چند منظوره امام رضا (ع) شهرستان راور تشکر کرد./



علمی و فن آوری