آمار عملیات دوبانده شدن محور راور ـ دیهوک آغاز شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ساعت ۲۰:۲۹:۵۸
  • شناسه خبر: 3508

عملیات دوبانده شدن محور راور ـ دیهوک آغاز شد

فرماندار راور گفت: عملیات پروژه مهر ماندگار دوبانده شدن محور چترود ـ راور ـ دیهوک در استان کرمان با اعتبار ۱۲۴ میلیارد تومان آغاز شد. محمدرضا شریفیدر گفت‌و‌گو با خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا در راور اظهار داشت: پروژه مهر ماندگار که شامل محور چترود ـ راور ـ دیهوک به سمت مشهد است، عملیات دوبانده شدن آن آغاز […]

فرماندار راور گفت: عملیات پروژه مهر ماندگار دوبانده شدن محور چترود ـ راور ـ دیهوک در استان کرمان با اعتبار ۱۲۴ میلیارد تومان آغاز شد.

خبرگزاری فارس: عملیات دوبانده شدن محور راور ـ دیهوک آغاز شد

محمدرضا شریفیدر گفت‌و‌گو با خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا در راور اظهار داشت: پروژه مهر ماندگار که شامل محور چترود ـ راور ـ دیهوک به سمت مشهد است، عملیات دوبانده شدن آن آغاز شده است.

وی طول این محور را ۱۰۴ کیلومتر دانست و افزود: این پروژه با هزینه ۱۲۴ میلیارد تومان به پنج قطعه تقسیم و به پنج پیمانکار واگذار شده که سه پیمانکار کار خود را آغاز و مناقصه دو پیمانکار دیگر هم برگزار شده که در آینده نزدیک کار خود را آغاز می‌کنند.

فرماندار راور خاطر نشان کرد: تمام محور کرمان ـ مشهد از مسیر راور که در حوزه استحفاظی استان کرمان است، ۱۹۸ کیلومتر است که ۴۵ کیلومتر دوبانده شده و به بهره‌برداری رسیده است و ۴۹ کیلومتر دوبانده در دست ساخت است.

شریفی گفت: دوبانده شدن این محور تا پایان دولت دهم باید به اتمام و به بهره‌برداری برسد.



علمی و فن آوری