آمار روز قدس برای امت اسلامی سرنوشت‌ساز است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ساعت ۲۰:۳۶:۲۲
  • شناسه خبر: 3514

روز قدس برای امت اسلامی سرنوشت‌ساز است

 فرماندار راور گفت: روز قدس روز سرنوشت‌سازی برای امت اسلامی است و باید تمام تمهیدات برای برگزاری راهپیمایی باشکوه انجام شود. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا  محمدرضا شریفی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان روز قدس را روز سرنوشت‌سازی برای امت اسلامی دانست و اظهار داشت: باید تمام هماهنگی‌ها برای حضور آحاد مختلف مردم در […]

 فرماندار راور گفت: روز قدس روز سرنوشت‌سازی برای امت اسلامی است و باید تمام تمهیدات برای برگزاری راهپیمایی باشکوه انجام شود.

خبرگزاری فارس: روز قدس برای امت اسلامی سرنوشت‌ساز است

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا  محمدرضا شریفی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان روز قدس را روز سرنوشت‌سازی برای امت اسلامی دانست و اظهار داشت: باید تمام هماهنگی‌ها برای حضور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس انجام شود.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس صبح جمعه از میدان انقلاب راور تا میعادگاه نماز جمعه حسینیه امام خمینی (ره) ادامه می‌یابد.

حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور نیز با اشاره به شرایط خاص حاکم بر منطقه به ویژه تحولات رخ داده در جهان اسلامی از جمله سوریه اظهار داشت: روز قدس امسال از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: شعارهای امت اسلامی در روز جهانی قدس تأثیرگذاری بالایی دارد، زیرا تعبیر امام خمینی (ره) این بود که شعارهای مردم و ندای الله‌اکبر آنها آن قدر مؤثر بوده که نظام سلطه با هیمنه فریادها عقب‌نشینی کرد و اسلام به پیروزی رسید.



علمی و فن آوری