آمار شهری که در آن بجای درختان، آسفالت معابر را آبیاری می کنند!+فیلم - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ / ساعت ۱۴:۲۸:۲۷
  • شناسه خبر: 35693

شهری که در آن بجای درختان، آسفالت معابر را آبیاری می کنند!+فیلم

شهروندان راوری در گوشه و کنار این شهر بارها این معضل را با چشم خود دیده اند و این دو فیلم ارسالی توسط شهروند خبرنگار کاروانسرا خود نشان دهنده مشتی نمونه خروار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛در بخش شهروند خبرنگار فیلمی از یکی از معضلات اساسی شهر راور یعنی هدر رفت زیاد آب در آبیاری درختان و فضای سبز شهری، توسط آقای حامد زمانی برای کاروانسرا ارسال شده است.

شهروندان راوری در گوشه و کنار این شهر بارها این معضل را با چشم خود دیده اند و این دو فیلم ارسالی، نشان دهنده مشتی نمونه خروار است.

شایان ذکر است: قسمت اول فیلم مربوط به بلوار دادگستری و دیگری انتهای خیابان قدس است و شما در فیلم مشاهده می کنید که به جای آبیاری درختان و فضای سبز، آسفالت معابر آبیاری می شود!

شما نیز می‌توانید عکس، فیلم و سوژه‌های خود را از طریق نرم افزار تلگرام برای ما ارسال کنید و به نام خودتان در سایت کاروانسرا منتشر کنید.

برای ارسال سوژه‌های خود کافی است به روش زیر عمل کنید:

شماره تلفن ۰۹۳۶۲۳۱۲۸۴۸ را ذخیره کنید و فقط از طریق نرم افزار تلگرام، تصاویر (فیلم و عکس) و سوژه‌های خود را که به وسیله موبایل، تبلت و دوربین خود ثبت کرده اید برای ما ارسال نمایید.

شایان ذکر است برای دریافت اخبار ما و عضویت در کانال تلگرامی سایت کاروانسرا کافی است روی لینک زیر کلیک کرده و سپس داخل کانال روی Join کلیک کنید:

Telegram.me/karavansara

 

انتهای پیام/



علمی و فن آوری