آمار کاروانسرا همچنان نفس می کشد! - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ / ساعت ۲۰:۳۲:۱۸
  • شناسه خبر: 35723

کاروانسرا همچنان نفس می کشد!

پس از آنکه در چند روز گذشته مردمی ترین پایگاه اطلاع رسانی شهرستان راور یعنی کاروانسرا به دلیل مشکلاتی صفحه اصلیش به رو مخاطبانش بسته شده بود، امروز این مشکل حل شد و با صلابت تر از گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ پس از آنکه در چند روز گذشته مردمی ترین پایگاه اطلاع رسانی شهرستان راور یعنی کاروانسرا به دلیل مشکلاتی صفحه اصلیش به رو مخاطبانش بسته شده بود، امروز این مشکل حل شد و با صلابت تر از گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد.

اتفاقی که نشان داد تنها پشتوانه این سایت، مردم این سامان هستند چرا که در همین چند روز بارها در ارتباط با عوامل کاروانسرا از این مشکل پیش آماده ابراز نگرانی کرده و بر رفع آن تاکید فراوان داشتند.
بی شک این اعتماد و پشتوانه حاکی از آن است که کاروانسرا توانسته است به دور از هرگونه سلیقه شخصی، حزبی و جناحی و با هدف دفاع از حقوق و منافع مردمان این دیار گام های هرچند کوچک بردارد و این مایه افتخار و مباهات عوامل این سایت است.
اما در همین چند روز عده ای انگشت شمار که قطعاً از این سایت مردمی ضررها دیده اند در صدد رسیدن به اهداف واهی خود در فضای مجازی شهرستان شروع به تخریب این پایگاه اطلاع رسانی کردند و از فیلترنیگ و توقف این سایت سخن های بسیار گفتند.
اما در واقعیت وقتی به آرشیو این سایت مراجعه می کنیم می بینیم که در تمام این روزهایی که تخریب کنندگان از فیلترینگ این سایت می گفتند، این سایت بروزرسانی شده و اخبار تولیدی داشته، بطوری که ارسال لینک اخبار در شبکه های اجتماعی همچون واتس اپ و تلگرام و از همه مهمتر کانال کاروانسرا نشان دهنده فعالیت این سایت مردمی است.

به امید فردایی آبادتر برای شهرستان راور
محمودی مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا

 

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. عباس گفت:

    لطفا اطلاع رسانی شود . برگزاری چهارشنبه چایی در اداره ارشاد هر چهار شنبه ساعت چهار . آقا من اعتراض دارم دخترم بدون اجازه به اونجا میره من به کی بگم تا شب بیرون از خونه خواهشا اطلاع رسانی کنید. تو خونه میگه یه مشت بی حجاب اونجا میرن!

علمی و فن آوری