آمار مردم پیروز واقعی انتخابات هستند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴ / ساعت ۱۳:۲۹:۲۶
  • شناسه خبر: 35990

مردم پیروز واقعی انتخابات هستند

منتخب مردم کرمان و راور برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن تقدیر از اعتماد مردم، گفت: بی شک پیروز واقعی انتخابات ملت ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ محمدمهدی زاهدی با صدور پیامی از مردم کرمان و راور برای انتخاب مجدد وی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: حماسه حضور پرشورتان در انتخابات هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴، برگ درخشان دیگری را در تاریخ پرشکوه و عزتمند ایران اسلامی رقم زد.

زمانیکه تمام دشمنان انقلاب اسلامی عزم خود را برای کم رنگ برگزار شدن انتخابات جزم کردند؛ حضور مقتدرانه شما در پای صندوق های رای لبیکی خروشان به ندای ولی زمان بود.

بی شک پیروز واقعی انتخابات شما مردم هستید که با حضور حماسی خود قلب حضرت ولی عصر (عج) را خشنود کردید.

امیدوارم در این ایام فاطمیه همه مشمول عنایات حضرت زهرا سلام الله علیها باشیم و بتوانیم همچون شهیدانمان در راه ولایت گام بردایم.

اینجانب به عنوان فرزند کوچک دیار کریمان از اینکه باری دیگر به این خادمتان اعتماد کرده اید سپاسگزارم و با خشوع در برابر حکمت خداوند متعال، سجده شکر می گذارم و از درگاه حضرت حق استمداد می طلبم که توفیق خدمت صادقانه و خالصانه به ملت عزیز ایران و بخصوص مردم شریف دیار کریمان عنایت فرماید.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری