آمار رزمایش موشکی سپاه دشمنان را ترسانده و باعث نشاط دوستان و دوستداران انقلاب شده است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ / ساعت ۱۷:۳۳:۲۰
  • شناسه خبر: 36420

رزمایش موشکی سپاه دشمنان را ترسانده و باعث نشاط دوستان و دوستداران انقلاب شده است

امام جمعه راور گفت: رزمایش موشکی سپاه دشمنان را ترسانده و باعث نشاط دوستان و دوستداران انقلاب و نشانه اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی است و حجم موشک های ما به اندازه ای است که برای نگهداری آنها با مشکل مواجه شده ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های نماز جمعه راور با استناد به آیه های قرآن کریم نقش انفاق را برای بر طرف شدن مشکلات اجتماعی ناشی از فقر در جامعه را بسیار موثر دانست و افزود انفاق علاوه بر پاداش و اجر عظیم اخروی موجب خیر و برکت مضاعف در جامعه می شود.

امام جمعه راور در ادامه به ۲۲ اسفند سالروز صدور فرمان امام (ره) برای تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا در حفظ اسلام و انقلاب بیشترین نقش را داشتند و نامگذاری این روز بسیار بجاست و نباید شهید و خانواده شهدا را فراموش کنیم.

وی در ادامه به درگذشت تولیت آستان قدس رضوی آیت الله واعظ طبسی اشاره کرد و گفت: این عالم مجاهد و جلیل القدر نقش بسزایی در همراهی امام راحل و انقلاب اسلامی داشت و او را یاری با وفا برای مقام معظم رهبری قبل و بعد از انقلاب دانست.
تویسرکانی همچنین به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با زندگی ساده و بی ریا آیت الله طبسی اشاره کرد و گفت: وی در حساس ترین شرایط، نقش خود را فراموش نکرد، بخصوص در جریان فتنه ۸۸ که علیرغم اینکه با بسیاری از افراد رابطه صمیمی داشت ولی موضع انقلابی گرفت.

وی در ادامه به رزمایش موشکی سپاه که دشمنان را ترسانده و باعث نشاط دوستان و دوستداران انقلاب و نشانه اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی است اشاره کرد و گفت: این رزمایش تفاوت های بسیاری داشت و با موشک هایی که پیچیدگی خاصی دارند انجام شد و حجم موشک های ما به اندازه ای است که برای نگهداری آنها با مشکل مواجه شده ایم.
امام جمعه راور در پایان خطبه ها با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) گفت: تمام موجودات عالم به وجود پر خیر و برکت حضرت زهرا(س) آفریده شده اند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری