آمار ساختمان ‌یگان تکاوری ‌راور افتتاح شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۱ / ساعت ۰۴:۳۰:۴۶
  • شناسه خبر: 3733

ساختمان ‌یگان تکاوری ‌راور افتتاح شد

ساختمان جدید یگان تکاوری ۱۴۱ امام موسی کاظم (‌ع‌) شهرستان راور افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا ،طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، ساختمان جدید یگان تکاوری ۱۴۱ امام موسی کاظم (‌ع‌) شهرستان راور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این پروژه در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار با زیر‌بنای […]

ساختمان جدید یگان تکاوری ۱۴۱ امام موسی کاظم (‌ع‌) شهرستان راور افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: ساختمان ‌یگان تکاوری ‌راور افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا ،طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، ساختمان جدید یگان تکاوری ۱۴۱ امام موسی کاظم (‌ع‌) شهرستان راور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این پروژه در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار با زیر‌بنای یک‌هزار و ۸۰۰ متر مربع و با هزینه ۸ میلیارد ریال از اعتبارات منابع استانی‌، نیروی انتظامی و شهرستان راور تأمین و پرداخت شده است.

سردار حسین چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان در این آیین با گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: مهم‌ترین هدف نظام‌، حفظ امنیت مردم و جامعه‌ و به حاصل خون شهدا امنیت صد درصدی در شهرستان راور پایدار شده است.

وی افزود‌: دشمن سعی دارد با جنگ نرم در سطح کشور و نیز با تهاجم فرهنگی‌، جوانان را به ارزش‌های دینی و اسلامی و تهدیدهای امروز در جامعه فراخواند.

‌چناریان برای تجهیز‌، تکمیل و کمبودها‌ی این پروژه در حد توان قول مساعد داد.



علمی و فن آوری