آمار ضبط و معدوم سازی بیش از 250 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ / ساعت ۱۲:۱۹:۳۸
  • شناسه خبر: 37474

ضبط و معدوم سازی بیش از ۲۵۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در راور

سرپرست شبکه دامپزشکی راور از ضبط و معدوم سازی بیش از ۲۵۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در طرح تشدید نظارت نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ دکتر علیرضا اسلامی گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و افزایش سطح بهداشت عمومی جامعه در طرح تشدید نظارت نوروزی این شبکه با تشکیل اکیپ های بازرسی و نظارت ثابت و سیار در سطح شهر از تاریخ ۹۴/۱۲/۲۴ لغایت ۹۵/۰۱/۱۵ در دو شیفت کاری صبح و عصر از مراکز عرضه بازرسی و با موارد غیربهداشتی برخورد کرد.

سرپرست شبکه دامپزشکی راور بیان کرد: در این طرح علاوه بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی نظیر مرغ و ماهی فروشی ها و قصابی ها از رستوران ها، مجتمع های رفاهی بین راهی، چلوکبابی ها، سردخانه و مراکز بسته بندی و خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی نیز مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: در طول این مدت یک اکیپ ثابت نیز در محل شبکه دامپزشکی مستقر و در تمام ایام نوروز از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۰ شب آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به همشهریان محترم بود.

اسلامی تصریح کرد: کشتارگاه دام شهرستان نیز در تعطیلات نوروز از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۴ بعدازظهر به منظور تأمین گوشت مصرفی بهداشتی مردم فعال و بازرسان این شبکه نیز در آنجا مستقر و آماده ارائه خدمات به مراجعان بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مدت این طرح ۳۹۰ مورد بازدید از مراکز فوق توسط بازرسان این شبکه صورت گرفت و مقدار۲۵۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف کشف، ضبط و معدوم گردید.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری