آمار آن مرد قریب الوقوع با کلید خواهد آمد! - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ / ساعت ۱۳:۵۰:۵۳
  • شناسه خبر: 37479

آن مرد قریب الوقوع با کلید خواهد آمد!

بازهم رسانه ها و مسئولان استان کرمان خبر از سفر قریب الوقوع دولت تدبیر و امید به استان کرمان را داده اند ، اما گویا این سفر قرارنیست رخ دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از آرمان کرمان؛ از زمانی که سفرهای استانی رئیس جمهور اوج گرفت ؛ خبرهایی از قریب الوقوع بودن حضور حسن روحانی در استان کرمان به گوش می رسید.

علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان ۲۹ مرداد ۹۳ در جلسه راهکارهای استان کرمان از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان کرمان خبر داده بود.

شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده سیرجان و بردسیر نیز مهر ماه همان سال از سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان خبر داد برنامه های سفر وی را نیر اعلام کرده بود.

حسن پور گفته بود : حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به زودی و پس از بازگشت از روسیه به استان کرمان سفر می‌کند.

وی با اشاره به دیدارهای مردمی روحانی در استان کرمان، تصریح کرد: حجت‌الاسلام روحانی علاوه بر دیدارهایی که مقرر شده ‌است با مردم، نخبگان و دیگر اقشار استان کرمان داشته باشد و چند طرح را نیز افتتاح خواهد کرد.

حسام الدین آشنا نیز فرد دیگری بود که سفر روحانی به کرمان را قریب الوقوع عنوان کرد.

در جلسه اتاق فکر استان کرمان که در تاریخ ۸ مهر ماه ۹۴ برگزار شده است ؛  نامه‌ای از سوی حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور برای علیرضا رزم‌حسینی ارسال شده بود که در جلسه مذکور قرائت گردید و در آن نامه خبر از سفر رئیس جمهور کشورمان به کرمان خبر داده شده بود.

در بخشی از این نامه آمده است: نظر به قریب الوقوع بودن سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان و نیز اهمیت این گزارش راهبردی (گزارشی که اتاق فکر هر استان به رئیس جمهور می دهد) در فرآیند توسعه استان و ارتقای موقعیت نهاد دانشگاه در سیاست گذاری منطقه ای خواهشمند است زمینه همکاری دستگاه های اجرایی استان بویژه استانداری کرمان با دانشگاه شهید باهنر کرمان جهت تهیه گزارش فوق الذکر فراهم فرمایید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در۲۲ آبان ماه ۹۴ خبر از سفری قریب الوقوع داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: منتظر رئیس جمهور هستیم تا به صورت رسمی عملیات پتروشیمی کرمان آغاز شود و وی قول داده در آذرماه به کرمان سفر کند.

علی اکبر مشرفی رئیس شورای شهر کرمان نیز همین اواخر یعنی ۲۲ فروردین ماه ۹۵ هم از سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان کرمان سخن گفته و این سفر را یک فرصت است تا از وجود رئیس جمهوی در کرمان بیشترین استفاده را برای پیشرفت شهر کرمان ببریم.

این سفرهای قریب الوقوع هم به نوعی یادآور قول ها و وعده های انتخاباتی است که تنها با وجود باقی مانده یک سال از عمر دولت محقق نشده اند ؛ و همواره به آینده وعده داده می شوند.

و بالاخره باید دید هواپیمای دولت تدبیر وامید با فرودگاه کرمان آشتی خواهد کرد و البته کلید معروف را به کرمان خواهد رساند.

1

 

23

4

انتهای پیام/



علمی و فن آوری