آمار 7 طرح کشاورزی و عمرانی در راور افتتاح شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۱ / ساعت ۰۴:۴۳:۲۲
  • شناسه خبر: 3748

۷ طرح کشاورزی و عمرانی در راور افتتاح شد

در بازدید نماینده مردم کرمان و راور از شهرستان راور هفت طرح کشاورزی و عمرانی افتتاح یا به بهره‌برداری رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا  همزمان با ششمین روز از هفته دولت، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از شهرستان راور دو طرح در حوزه جهاد کشاورزی را […]

در بازدید نماینده مردم کرمان و راور از شهرستان راور هفت طرح کشاورزی و عمرانی افتتاح یا به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس: 7 طرح کشاورزی و عمرانی در راور افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا  همزمان با ششمین روز از هفته دولت، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از شهرستان راور دو طرح در حوزه جهاد کشاورزی را افتتاح و از پنج طرح عمرانی بهره‌برداری کرد.

محمد‌مهدی زاهدی امروز طرح بزرگ پرورش مرغ گوشتی در روستای ده علی راور را با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

این طرح در زمینی به مساحت ۱٫۵ هکتار اجرا شده که یک‌هزار و ۶۰۰ میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانکی و ۸۰۰ میلیون نیز از بخش خصوصی است.

همچنین طرح آبیاری تحت فشار مزرعه ‌حمیدرضا نظری‌ در روستای برهان‌آباد شهرستان راور با اعتباری معادل یک‌هزار و ۳۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۳۳ هکتار به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح تأمین برق کارخانه کک‌سازی شهرستان راور با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیون ریال از دیگر برنامه‌های رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در شهرستان راور است.

به گزارش فارس، محمد‌مهدی زاهدی امروز از طرح‌های عمرانی شهرداری راور با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال در ورودی شهر بازدید کرد.

همچنین طرح مقاوم‌سازی مدرسه کاشانی شهرستان راور ‌با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال و طرح بی‌تی‌اس تلفن همراه با اعتبار ۳ میلیارد ریالی افتتاح شد.

زاهدی امروز طرح هادی روستاهای دهرج و جلال‌آباد شهرستان راور را با اعتبار یک‌هزار میلیون ریال افتتاح کرد.

بازدید از طرح‌های شهرداری راور در محدوده گلزار شهدا با اعتبار اولیه ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر برنامه‌های نماینده مردم کرمان و راور در بازدید از شهرستان راور بود.



علمی و فن آوری