آمار قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه رقیب شرکت های خارجی است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ساعت ۱۳:۴۳:۱۴
  • شناسه خبر: 37698

قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه رقیب شرکت های خارجی است

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در راستا سازندگی شکل گرفت و شاهد فعالیت ها و تلاش های زیادی از این نهاد بوده ایم و قرارگاه تنها رقیب شرکت های خارجی است و سپاه نقش خود را در سازندگی به خوبی ایفا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از آرمان کرمان؛ سردار محمد مطهری در نشست خبری به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه بازوی قدرتمند ولایت فقیه و پاسدار انقلاب بوده و در طول عمر پربرکت ۳۷ ساله خود همواره خود را سپر انقلاب در مقابل تهدیدات فراوان دشمن قرار داده و با تمام وجود از نظام اسلامی دفاع کرده است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان افزود: نقش پررنگ سپاه را در تمام صحنه های مهم این ۳۷ سال شاهد بوده ایم از جمله رشادت پاسداران در کردستان، دوران دفاع مقدس و … شاهد جانفشانی نیروهای سپاه بوده ایم.

مطهری بیان کرد: در سال های نخست انقلاب نقش سپاه در تامین امنیت هواپیماهای شخصی به سپاه داده شد و از دی ماه ۶۳ تاکنون شاهد هواپیماربایی از کشور ما نبوده ایم و در مقابله با هواپیماربایی ها، شهدایی را نیز تقدیم کرده ایم.

وی با اشاره به نقش سپاه در سازندگی کشور تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در این راستا شکل گرفت و شاهد فعالیت ها و تلاش های زیادی از این نهاد بوده ایم و قرارگاه تنها رقیب شرکت های خارجی است و سپاه نقش خود را در سازندگی به خوبی ایفا کرده است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه براساس ماموریت ها و دفاع از انقلاب اسلامی خود را با نوع تهدید انقلاب تطبیق می دهد و سازمان خشک و بسته ای نیست.

وی افزود: پاسداران کرمانی نیز مانند دیگر مردم ایران اسلامی در زمینه امنیت جانفشانی های زیادی کرده اند و با فرمان امام مبنی بر تاسیس سپاه، منطقه ۶ سپاه در استان کرمان شکل گرفت و ابتدا مسوولیت سه استان کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان را داشت.

مطهری تصریح کرد: طی سال های اخیر روند تهدید سخت به سمت تهدید نرم رفت و شکل گیری سپاه های استانی با ادغام ستاد منطقه مقاومت و سپاه لشکر شگل گرفته و فعالیت می کنند و نیروهای سپاه ماموریت های خود را براساس تهدید سخت و نرم انجام می دهند.

وی بیان کرد: محتوای سپاه، نظارت بر انقلاب است و به فرموده مقام معظم رهبری باید سپاه از هر اقدامی که ظرفیت الگو شدن ندارد، پرهیز کند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: دشمن فهمیده که ثبات و ماندگاری انقلاب به ولایت فقیه است و بازوی قدرتمند ولی فقیه در نظام اسلامی، سپاه پاسداران است، لذا این دو رکن را مورد هجمه قرار داده است.

انتهای پیام/

 



علمی و فن آوری