آمار تحویل یک دستگاه رادیولوژی به بیمارستان راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ساعت ۱۳:۰۰:۰۱
  • شناسه خبر: 37781

تحویل یک دستگاه رادیولوژی به بیمارستان راور

نماینده مردم کرمان و راور گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع)، یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال به بیمارستان راور تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ محمدمهدی زاهدی گفت: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یک دستگاه آندوسکوپی دیجیتال به بیمارستان علی‌ بن ابیطالب(ع) راور تحویل داده شد.

نماینده مردم کرمان و راور با بیان اینکه بهره‌برداری دستگاه رادیولوژی دیجیتال به‌ زودی به همراه پزشک متخصص انجام می‌شود خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای مهم و ضروری در حوزه بهداشت و درمان راور وجود دستگاه رادیولوژی دیجیتال بوده که بیماران راور برای مداوای خود باید به شهرستان‌های کرمان و زرند مراجعه می‌کردند.

رئیس بیمارستان راور نیز در ارتباط با مزایای این دستگاه برای بیماران راوری گفت: از مزایای دستگاه رادیولوژی دیجیتال می‌توان به تصویر حاصله دارای نویز کمتر و در نتیجه کیفیت بالاتر، افزایش تصاویر بایگانی و سیستم‌های ارتباطی، افزایش کیفیت موثر تصاویر، استفاده از پرتودهی کم برای تولید تصاویر با کیفیت بالا، استفاده از سیستم‌های تشخیص خودکار، صرفه‌جویی در وقت، عدم نیاز به تکرار تصاویر مات، حذف سیستم ظهور و ثبوت و تاریک‌خانه‌ها، استفاده از مزایای پرونده الکترونیکی و تله رادیولوژی نام برد.

فرهاد مزیدی خاطرنشان کرد: اخذ اعتبار دو دستگاه دیالیز، اختصاص یک دستگاه آندوسکوپی، دو عدد آمبولانس به همراه برخی تجهیزات بیمارستان راور و یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال از نتایج تلاش‌های نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در این شهرستان بوده است.

منبع/فارس

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. reza گفت:

    سلام

    ممنون از آقای زاهدی و تمام دست اندرکاران بویژه برادران کرباسی

  2. hosein گفت:

    خدا به آقای زاهدی خیر دهد

علمی و فن آوری