آمار زاهدی: روند اجرای کارخانه کک سازی راور تسریع می‌شود - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ / ساعت ۰۷:۰۱:۰۹
  • شناسه خبر: 3791

زاهدی: روند اجرای کارخانه کک سازی راور تسریع می‌شود

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با توجه به کند شدن روند اجرای کارخانه کک سازی راور، مقرر شده با دادن تذکرات لازم به پیمانکار، روند اجرای این پروژه تسریع شود.     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا، محمدمهدی زاهدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مجمع نمایندگان استان کرمان […]

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با توجه به کند شدن روند اجرای کارخانه کک سازی راور، مقرر شده با دادن تذکرات لازم به پیمانکار، روند اجرای این پروژه تسریع شود.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا، محمدمهدی زاهدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مجمع نمایندگان استان کرمان در زمینه معادن به ویژه مس و فولاد است، اظهار کرد: جلسات زیادی با حضور معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شده و درخواست‌های خود را در بحث مس و فولاد با آنها در میان گذاشته‌ایم.

 

 

وی افزود: انتقال شرکت تهیه و تولید مواد معدنی به کرمان یکی از درخواست‌های ما است که به عنوان شاهرگ بحث معدن در استان مستقر شود و در این راستا مقرر شد تا شرکت ایمیدرو آخرین تعهدات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی را به مجمع نمایندگان استان کرمان ارسال کند.

 

 

زاهدی یکی از درخواست‌های مجمع نمایندگان استان کرمان را واگذاری کامل تیتانیوم کهنوج به بخش خصوصی عنوان و تصریح کرد: در دیدار با معاونان وزیر صنعت و معدن مقرر شد تا سرمایه‌گذار خصوصی از سوی نمایندگان استان به ایمیدرو معرفی شود.

 

 

وی بیان کرد: همچنین برای اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان صدور حکم مدیرکلی را درخواست کردیم که مقرر شد مانند دیگر ادارات کل جنوب استان کرمان برای اداره کل صنعت، معدن و تجارت حکم مدیرکلی صادر شود.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: ایجاد شهرک صنعتی مستقل و مختص به صنایع پایین‌دستی مس، توسعه طرح‌های صنایع پایین دستی مس و فولاد در استان کرمان و تامین تسهیلات ارزی و ریالی، صدور مجوز و تامین خوراک برای سرمایه‌گذاری کارخانه کنسانتره، گندله و فولاد در سیرجان از دیگر درخواست‌های مجمع نمایندگان استان کرمان است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی در جنوب استان کرمان و تسریع روند اجرای کارخانه کک‌سازی راور نیز که با کندی مواجه است، مورد تاکید قرار گرفت.



علمی و فن آوری