آمار شهرداری راور و باز هم خلق یک هیجان؛ بازی و اقامت در ظلمت+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ساعت ۱۱:۰۹:۱۵
  • شناسه خبر: 38222

شهرداری راور و باز هم خلق یک هیجان؛ بازی و اقامت در ظلمت+تصاویر

قابل توجه سرپرست شهرداری راور شما که دیشب در خانه ات و در روشنایی و در کانون گرم خانواده ات می گفتی و می خندیدی، مسافران و زائرانی را دیدیم که روی سکوهای طراحی شده خود شهرداری در این محل با نور چراغ قوه ساعاتی میهمان شهر باب الرضا بودند و شام تناول کردند و استراحت کردند!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛شهرداری راور در روند اقدامات تأمل برانگیز خود، روز گذشته دست به کاری زد که هم جنبه شهرستانی ، هم استانی و هم فرااستانی داشت؛جنبه شهرستانی از این لحاظ که تنها مرکز بازی کودکان شهر راور را به تعطیلی کشاند و استانی و فرااستانی اینکه مسافران و زائران علی ابن موسی الرضا(ع) را سرگردان کرد.

اینبار ارمغان شهرداری راور تاریکی بود چنانکه شاهدان و حاضران در محل دلیل این خاموشی از سوی شهرداری را تنها نداشتن مجوز یکی از وسایل بازی در این مجموعه را ذکر کردند!

حال سوال اینجاست که آیا این عمل، خردمندانه ترین عمل از سوی شهرداری می توانست باشد!؟و آیا محروم شدن کودکان از سایر وسایل بازی و آوارگی مسافران وجهه خوبی برای مرکز یک شهرستان دارد!؟

هر چند که یکی از مسافران به حالت تمسخر عنوان می کند که این کار برایش نوستالوژی داشته و او را یاد ایام جنگ و خاموشی های آن دوران می اندازد…

و در پایان قابل توجه سرپرست شهرداری راور شما که دیشب در خانه ات و در روشنایی و در کانون گرم خانواده ات می گفتی و می خندیدی، مسافران و زائرانی را دیدیم که روی سکوهای طراحی شده خود شهرداری در این محل با نور چراغ قوه ساعاتی میهمان شهر باب الرضا بودند و شام تناول کردند و استراحت کردند!!

IMG_2563 IMG_2576 IMG_2541 IMG_2553 IMG_2545 IMG_2560 IMG_2551

انتهای پیام/



علمی و فن آوری