آمار استاندار کرمان پیگیر پروژه محور کرمان_راور_دیهوک و تعطیلی معادن ذغال سنگ راور باشد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ساعت ۱۹:۰۴:۴۳
  • شناسه خبر: 38273

استاندار کرمان پیگیر پروژه محور کرمان_راور_دیهوک و تعطیلی معادن ذغال سنگ راور باشد

خطیب نماز جمعه راور با اشاره به سفر ریاست جمهور در هفته آینده به استان کرمان از استاندار کرمان خواستار رفع محرومیت شهرستان راور و بخصوص در ارتباط با پروژه محور کرمان_راور _دیهوک که بعلت نبود اعتبار تعطیل شده و همچنین تعطیلی تعدادی از معادن ذغال سنگ شهرستان که معضل بیکاری جوانان در راور را دو چندان کرده است اقدامات و پیگیری هایی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ نمازجمعه این هفته شهرستان راور به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمودی امام جمعه موقت شهرستان در مسجد جامع اقامه گردید.
امام جمعه موقت راور در خطبه اول بعثت را روشنگر تاریخ خواند و افزود: هرچه از زمان بعثت می گذرد انسان به عظمت بعثت بیشتر پی می برد.

وی با اشاره به اهداف بالای بعثت و سختی هایی که پیامبر اسلام در راستای آن متحمل شدند، افزود: اسلام به سادگی به دست ما نرسیده است و این نیت پاک پیامبر اسلام بود که توانست به اهداف بالای بعثت دست یابد.

محمودی در آغاز خطبه دوم با تبریک ۱۷ اردیبهشت روز بسیج سازندگی، جایگاه بسیج سازندگی در جامعه و بخصوص برای قشر محروم کشور و همچنین در دوران جنگ روشن عنوان کرد.

وی در ادامه هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را تبریک گفته و این نهاد را مقدس عنوان کرد و از فعالان و داوطلبان این نهاد که در شهرستان و بخصوص در پایگاه های امدادی به مردم خدمت می کنند تشکر کرد.

خطیب نماز جمعه راور با تبریک اعیاد شعبانیه بویژه میلاد سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، تصریح کرد: نامگذاری این روز به عنوان روز پاسدار واقعا بجاست،وقتی به تاریخچه سپاه نگاه می کنیم شاهد فعالیت های انقلابی و ارزشی از سوی این نهاد بوده ایم که نشان می دهد این نهاد مقدس هم سو با نهضت عاشوراست. و امروزه نیز سپاه را پیرو ولایت و در کنار ولایت و حافظ ارزشهای انقلاب و خون شهید و خار چشم دشمنان دانست.

وی همچنین با اشاره به سفر ریاست جمهور در هفته آینده به استان کرمان از استاندار کرمان خواستار رفع محرومیت شهرستان راور و بخصوص در ارتباط با پروژه محور کرمان_راور _دیهوک که بعلت نبود اعتبار تعطیل شده و سالانه تعداد زیادی از هموطنانمان در این محور جان خود را از دست می دهند و همچنین تعطیلی تعدادی از معادن ذغال سنگ شهرستان که معضل بیکاری جوانان در راور را دو چندان کرده است، اقدامات و پیگیری هایی صورت گیرد.

حجت الاسلام محمودی همچنین به دیدار های اخیر مقام معظم رهبری بخصوص با معلمین و دانش آموزان اشاره کرد و گفت: متاسفانه بحث فرهنگ در جامعه مظلوم واقع شده است و آموزش و پرورش بعنوان قشر تاثیر گذار جامعه، بخصوص بر روی نسل جوانان وظیفه سنگینی بر عهده دارد تا در بحث فرهنگ اقدامات خوبی شاهد باشیم.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری