آمار اقدام و عملی در تضاد با اقتصاد مقاومتی با نصب بی رویه بیلبوردهای تبلیغاتی+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۲۷:۲۰
  • شناسه خبر: 38313

اقدام و عملی در تضاد با اقتصاد مقاومتی با نصب بی رویه بیلبوردهای تبلیغاتی+تصاویر

در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تمام استان کرمان پر شده از بیلبوردهای تبلیغاتی با طرح روحانی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از آرمان کرمان؛ متاسفانه این روزها شاهد هستیم که به علت سفر استانی رئیس جمهور به استان کرمان، مسئولین در هر قسمت از شهر های استان هر هزار متر یک بیلبورد تبلیغاتی از روز ورود رئیس جمهور به کرمان نصب کرده اند، اینها نمود چیست؟

۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۴۷۲۹

آیا این بیلبوردها برای این است که به مردم استان کرمان بفهمانند که اگر روحانی به کرمان بیاید چنین و چنان می کند؟ که با این کارشان مردم را فریب دهند؟

همان طور که می دانید بیشتر شهرستان های استان کرمان از لحاظ اقتصادی مردمش در وضعیت بسیار محرومی قرار دارند و آنان از روحانی می خواهند که چه می شد به جای اینکه سفر یک روزه به کرمان می داشت چند روز را اختصاص به این امر می داد و واقعا از نقاط محروم استان کرمان دیدن و از نزدیک مشکلات مردم را حس و لمس می کرد.

و این در حالیست که در مناطق مختلف استان بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده مبنی بر اینکه شما به کرمان بروید برای استقبال از ایشان، می خواهم بدانم آیا با به استقبال رفتن دردی از مردم محروم استان کرمان دوا می شود؟ یا منظور چیز دیگریست؟

۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۱۱۹۴۶

۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۱۲۳۴۵

۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۴۶۴۸

۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۴۸۴۹

این همه بنر آن هم با پول بیت المال سبب بد گمانی مردم نسبت به نظام و مسئولان می شود.

۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۱۲۲۲۵

مگر انتخابات است؟ این همه عکس چه مفهومی دارد؟ در بلوار های شهر بنرهای مشابه آ ن هم به فاصله ی حدود چند متر از هم چه معنایی می تواند داشته باشد؟ در میادین اصلی شهر حداقل ۲ بنر بزرگ با موضوع ورود رئیس جمهور چه چیزی را می تواند برساند؟

وقتی که امام خامنه ای (مد ظله العالی) می خواستند به استان کرمان تشریف بیاورند چقدر بنر تبلیغاتی نصب شده بود ؟ خودتان قضاوت کنید ؟ البته به نظر من اگر مردم دل خوشی از دولت داشته باشند و دولت را حامی خود بدانند همانطور که روز انتخابات پای صندوق رأی رفتند و ایشان را انتخاب کردند روز ورود هم حتما به استقبالش خواهند آمد؟

آقا همیشه در فرمایشات شان به توسعه اقتصاد و کشور تاکید می کنند، آیا این همه اسراف و تبذیر توسعه است؟

راستی از زمانی که آقای روحانی به مسند دولت انتخاب شده اند سه سال می گذرد، در این مدت چقدر توانسته به شعارهای خود جامعه عمل بپوشاند و آن ها را عملیاتی کند؟

۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۵۰۵۲

۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۴۸۴۹

هدف از این تبلیغات وسیع چیست؟ اگر اطلاع رسانی است که یک بنر بزرگ کافی است. این هزینه های بالا به پشتوانه چه کسی است؟ از جیب مردمی که در نان شب خود مانده اند؟ یا از جیب کسی دیگر است؟ مقاصدی که پشت این تبلیغات است چیست؟

اصلا سفر چند ساعته چقدر می تواند به توسعه استان کمک کند؟ حتی ایشان قرار بود زودتر از اینها به کرمان بیاید در این رابطه تبلیغاتی هم انجام شد ولی با این همه نمی دانیم چه شد که سفر لغو شد؟

متاسفانه در سخنرانی استاندار متوجه شدیم که ایشان گفتند استقبال از روحانی استقبال از توسعه استان است، منظور چیست؟

معنای آن می تواند این طور باشد که اگر شما مردم استقبال خوب و وسیعی از رئیس جمهور داشته باشید ایشان خوشحال شده و بودجه کلانی را به توسعه استان اختصاص می دهد؟ و اگر استقبال خوب نباشد و جمعیت هم کم، آن وقت رئیس جمهور ناراحت می شود و بودجه ای برای توسعه استان اختصاص نمی دهد؟

در این رابطه به سراغ چند تن از روحانیون معزز شهرمان رفتیم و از آنان خواستیم در این رابطه توضیحاتی بدهند که متاسفانه برخی تمایل به پاسخگویی نبودند.

مهدی عرب پور امام جمعه موقت کرمان نیز در این رابطه به خبرنگار ما چنین گفت : از لحاظ دید اجتماعی به اعتقاد من چیزی که از حد معمول فراتر رود عکس العمل خوبی ندارد.

وی در رابطه با تبلیغات آنچنانی و اسراف و تبذیر گفت: تبلیغات باید فقط در هر حد اطلاع رسانی باشد ، آن هم  به تعداد کم و در حد عرف و هر مسئله ای که از حد معمول فراتر و جنبه افراط پیدا کند عکس العمل بین جامعه خوب نیست و اثر آن کم می شود.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. اشرفجو گفت:

    این که چیزی نیست وعده نهار ظهر روز مراسم و رفت و برگشت مجانی که توسط دهیاری ها برای جمع کردن جمعیت بیشتر آقا برید به فکر مردم باشید مردم خودشان می ایند برای استقبال نه با وعده نهار مردمو بکشید تو خیابان

  2. مصطفی رسول دوست گفت:

    سلام بر مدیر سایت بابا این کارها رو ول کن من نانوا به دستور رئیس اداره صنعت معدن وتجارت باید پول این بیلوبوردها نانوایی رو بدم بره تو حلق دوستان زرندی کاشکی حالا راوری های خودمان میخوردند اقای فرماندار این رئیس معدن و تجارت رو عوضش کن گند زده به همه چیز

  3. راوری گفت:

    خدا آخر و عاقبت همه ما رو به خیر کنه….

علمی و فن آوری