آمار از کوچه های چشم انتظار تا آسفالت های ناگهانی+تصویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ساعت ۱۵:۳۳:۵۱
  • شناسه خبر: 38316

از کوچه های چشم انتظار تا آسفالت های ناگهانی+تصویر

اگر میهمانان ویژه قدمی به کوچه پس کوچه های این شهر هم میزدند و خاک کوچه ها روی کفش و لباسشان می نشست،درک می کردند که مرکز شهرستان راور چگونه است و کاش یک بار نداشته هایمان را نشان دهیم شاید گشایشی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ اینجا راور است، در این شهر پر گرد و خاک، کوچه های خاکی کم نیست، شهرداری هم بعنوان متصدی این کار، اقداماتی برای آسفالت انجام می دهد که بیشتر شبیه طنز است تا واقعیت، دو سال قبل علامت گذاری کرده،پارسال خاکریزی ولی هنوز در کف آسفالت مانده ایم و بهانه های شهرداری هم که یک روز قیر نیست، روز بعد قیف نیست، هفته بعد ماشین آلات نیست و ….
این قصه همچنان ادامه دارد، اما اقدام ناگهانی و یک روزه آسفالت ورودی سالنی که قرار است جلسه شورای اداری شهرستان راور با حضور معاون رئیس جمهور در جریان سفر هیئت دولت به استان کرمان در آن برگزار شود قابل تأمل است!

photo_2016-05-09_15-17-14
اگر پول نیست،چطور ناگهانی جور شد،اگر ماشین آلات نیست،چطور سر هم شد!؟

ما شهروندان راوری همچنان باید این اقدامات ناگهانی را ببینیم و دم بر نیاوریم،تا کی باید ببینیم و حسرت بخوریم و اگر میهمانان ویژه قدمی به کوچه پس کوچه های این شهر هم میزدند و خاک کوچه ها روی کفش و لباسشان می نشست،درک می کردند که مرکز شهرستان راور چگونه است و کاش یک بار نداشته هایمان را نشان دهیم شاید گشایشی ایجاد شود.

ارسالی توسط شهروند خبرنگار “ک”

انتهای پیام/

 



علمی و فن آوری