آمار چه کسی می تواند انقلاب را از حیله های فائزه هاشمی نجات دهد؟ - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ساعت ۱۱:۴۲:۱۸
  • شناسه خبر: 38468

چه کسی می تواند انقلاب را از حیله های فائزه هاشمی نجات دهد؟

آقای هاشمی فرزندان شما اثبات کرده اند که به دنبال تخریب و نابودی انقلاب هستند اما شما که ادعای نجات انقلاب را دارید چرا از مواضع فرزندان خود برائت نکرده و به دنبال رسیدن آن ها به اهدافشان هستید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از آرمان کرمان، فائزه هاشمی‌بهرمانی در ۱۷ دی ۱۳۴۱ در قم متولد شد و کودکی خود را در شهر قم پشت سر گذاشت، وی ۴ ساله بود که به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد و دوران تحصیلی خود را در مدرسه رفاه گذراند.

فائزه هاشمی در توضیح چگونگی اخذ مدرک دکترای حقوق بین الملل خود در یکی از دانشگاه‌های لندن، بیان داشته که به مدت دو سال دانشجوی دکترای حقوق بین‌الملل در یکی از دانشگاه‌های لندن بوده، اما از تز دکترایش، در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد دفاع کرده و در این واحد دانشگاهی موفق به اخذ مدرک دکترا شده است. وی همچنین اذعان دارد، علاوه بر اینکه دارای دو مدرک فوق لیسانس در رشته حقوق بشر و حقوق بین الملل است، دو مدرک لیسانس در رشته مدیریت از دانشگاه الزهرا و رشته علوم سیاسی از واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد را نیز دارد.

تعطیلی فدراسیونی که فائزه ریاست آن را برعهده داشت

فائزه هاشمی از سال ۱۳۶۹ ریاست فدراسیون اسلامی ورزش زنان را بر عهده گرفت، اما پس از چندی به خاطر پاره‌ای از مشکلات به تعطیلی کشیده شد؛ برخی علت تعطیلی آن را نبود بودجه عنوان کردند، برخی نیز علت آن را فعالیت‌های سیاسی و غیر ورزشی فائزه هاشمی دانسته‌اند. اما به نظر می‌رسد کارشناسان علت اصلی تعطیلی آن را عدم هماهنگی در روش برگزاری مسابقات با عرف و آیین اسلام عنوان کرده‌اند.

هم چنین نشریه “مسلم نیوز” که پرتیراژترین نشریه اقلیت‌ها در انگلستان است، به منظور ارتقا جایگاه مسلمانان مقیم انگلستان از سال ۲۰۰۰، جوایزی را با نام مسلمانان پیشگام و صاحب نام در حیطه های روابط عمومی، بهداشت، سلامت، توسعه، ارتباطات، تحصیلات، فرهنگ، اقتصاد و رسانه ها به اجرا گذاشته است، که جایزه شایستگی ورزش را به نام “جایزه فائزه هاشمی” نامگذاری کرده است.

فائزه هاشمی در اعتراضات پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۸ حضور فعالی داشت و حتی در تظاهرات روز ۳۰ خرداد برای مدت کوتاهی دستگیر شد وی از مخالفین جدی محمود احمدی‌نژاد و حامی میرحسین موسوی بود.

فائزه هاشمی به عنوان یکی از عناصر فعال در فتنه ۸۸ در روزهای ابتدایی فتنه به تهییج فتنه‌گران پرداخته و تحرکات و حضور خود را تا آخرین نفس برای زنده نگه داشتن فتنه ۸۸ ادامه داد. همچنین در روز اعتراضات جنبش سبز در ۱ اسفند ۱۳۸۹، در خیابان ولی‌عصر بازداشت و مجدداً آزاد شد.

نام فائزه هاشمی آنقدر حواشی به همراه خود داشت که توجه کنجکاوانه مخاطبان را به خود جلب کند. در انتخابات ریاست جمهوری دهم سردمدار جبهه اصلاحات شده بود و علی‌رغم مخالفت پیشین با میرحسین موسوی، به صورت غیررسمی مسئولیت کمیته تبلیغات او را برعهده گرفت.

فائزه پس از سال‌ها سکوت این بار با تمام توان و انرژی و تمام قد برای حمایت از موسوی به میدان آمده بود و پذیرش شکست خارج از تحملی بود که در این ۱۰ سال در غربت به سر آمده بود و می‌خواست تمام آتش خود در عالم سیاست را یکباره شعله‌ور کند.

فائزه هاشمی برای چندمین بار در حال لیدری، شعار دادن و تحریک مردم دستگیر شده و حکم دادگاه وی از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی به ریاحی وکیل وی ابلاغ شد.

زندان خالی حکمی علیه حمایت گر جنبش سبز

فائزه هاشمی برابر حکم دادگاه به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس و ۵ سال محرومیت از فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.

 وکیل فائزه هاشمی نیز در پاسخ به این سئوال که چرا با وجود صدور حکم حبس برای فائزه هاشمی از سوی قوه‌قضاییه حکم وی اجرا نشده است؟ گفت: “برای اجرای حکم فائزه هاشمی چندین مرتبه اقدام شده ولی زندان خالی وجود ندارد. هزاران محکوم به زندان در انتظار اجرای حکم خود هستند و این در حالی است که زندان‌ها هنوز خالی نشده‌اند.”

به گفته وی محکومان بسیاری هستند که با وجود صدور حکم به قید وثیقه آزاد شده و حتی خارج از کشور تحصیل می‌کنند.

وکیل هاشمی خاطرنشان کرد: “فائزه هاشمی ممنوع‌الخروج نیست و این مساله تنها در مورد محکومان مالی مصداق دارد.”

وقتی که سیاسی ترین عضو خاندان هاشمی اجازه تحریف احکام دینی را به خود می دهد

اخیراً در رسانه‌ها خبری منتشر شده مبنی بر دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با “فریبا کمال آبادی”، عضو ارشد بهاییت ایران که به تازگی بعد از ۸ سال زندان به مرخصی آمده است.

اما اقدامات فائزه هاشمی تنها برای براندازی نظام نیست بلکه وی با دین اسلام مشکل دارد و گاها به تحریف و نقد احکام الهی می پردازد به گونه ای که چندی پیش شاهد بودیم که  احکام اسلامی را زیر سؤال برده و با ژست روشنفکری به دنبال تدریس قانون دیه به علما برآمد.

فائزه هاشمی و انتشار پیام تبریک فرح پهلوی

البته سیاسی ترین عضو خاندان پهلوی انتشار پیام تبریک نوروزی فرح پهلوی در روزنامه زن را در کارنامه درخشان خود بر علیه انقلاب دارد.

در بخشی از تصویر منتشر شده از این دیدار، عکسی بر روی دیوار از (عباس افندی فرزند ارشد بهاءالله (بنیانگذار بهاییت که به نام عبدالبهاء شناخته می‌شود و سومین شخصیت محوری بهاییت است، دیده می‌شود.

پیش از این فائزه هاشمی در مصاحبه‌ای با روزنامه فیگارو ضمن بیان خاطرات خود با بهائیان در زندان، آن‌ها را انسان‌های بزرگی دانسته بود.

فائزه هاشمی در این مصاحبه به زندانی شدنش به مدت ۶ ماه در سال ۲۰۱۲ می‌گوید که زندان تجربه بسیار خوبی بود چرا که با زنان و مردان بزرگ ایرانی، بهائی‌ها، اعضای مجاهدین خلق، اصلاح‌طلبان و کسانی آشنا شدم که برای باورهایشان مبارزه می‌کنند.

همچنین فائزه هاشمی در ۲۰  فروردین ۹۲  در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای بهار با مرور خاطرات دوره بازداشت خود، از بهایی‌ها، مجاهدینی‌ها و منافقین به عنوان دوستان خود یاد کرده و گفته بود:« در میان هم‌بندی‌ها و دوستانم، بهایی‌ها، تعدادی از سازمان مجاهدین و… چند نفر لائیک و چپ بودند… بابا در ملاقات گله‌های آن طرف را منتقل کرد که چرا به مجاهدین، منافقین نمی‌گویم یا چرا روابط خوبی مثلا با مجاهدین و بهائی‌ها دارم.».

فرزندان ناجی انقلاب در صدد به گل نشاندن کشتی نظام

و اما دو نکته : ۱- کاش “آیت الله ” سریع تر مقابل تنزل  سر سام آور شان انقلابی خود را بگیرد و ازین جرثومه فساد سیاسی و عقیدتی اعلام برائت کند و۲ – آنکه با توجه به تحقق بخشی از گفت و گوی فائزه هاشمی در سال های قبل(دیدار با بهاییان) ،پیش بینی دیدار رسمی و حمایت آشکارتر فائزه هاشمی با منافقین نیز بعید به نظر نمی رسد .

اکنون چگونه است فردی که داعیه نجات وحمایت از انقلاب را بر دوش می کشد فرزندش بهائیان و منافقین را زیر چتر حمایت خود قرار داده و سعی دارد کشتی انقلاب را از مسیر خود منحرف کند.

آقای هاشمی فرزندان شما اثبات کرده اند که به دنبال تخریب و نابودی انقلاب هستند اما شما که ادعای نجات انقلاب را دارید چرا از مواضع فرزندان خود برائت نکرده و به دنبال رسیدن آن ها به اهدافشان هستید.

مگر نه این که آیت الله خزعلی در سال ۸۸ به علت تفکرات جنبش سبزی فرزندش مهدی خزعلی از وی اعلام برائت نموده و او را از خود جدا دانستند !به راستی آیا شما پشتیبان انقلاب هستیدو یا به دنبال کسب قدرت یا ثروت برای خود و نسل های بعد از خود می باشید.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری