آمار فیلم تجمع کارگران معدن زغال سنگ همکار و جواب های تأمل برانگیز وزیر صنعت+دانلود - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ساعت ۱۰:۳۶:۰۰
  • شناسه خبر: 38508

فیلم تجمع کارگران معدن زغال سنگ همکار و جواب های تأمل برانگیز وزیر صنعت+دانلود

در فیلم خواهید دید که این کارگران از مشکلات خود و امنیت شغلی و بخصوص عدم پرداخت حقوق چند ماهه خود می گوید و خواهان بررسی این موضوع از سوی نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت می شوند؛ در ادامه حواشی این سفر را ببینید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ هفته گذشته بود که رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمان سفر کردند و نماینده ویژه ایشان یعنی خانم مولاوردی به راور سفر کرد اما بر اساس مشکلات معادن شهرستان، با پیگیری های صورت گرفته وزیر صنعت هم در شهرستان راور حضور پیدا کرد و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

اما از حواشی حضور وزیر در راور تجمع کارگران معدن همکار به جهت مطرح کردن مشکلات خود در همان محل جلسه بود و فیلمی که در ادامه مشاهده می کنید مربوط به همین حواشی است و خواهید دید که این کارگران از مشکلات خود و امنیت شغلی و بخصوص عدم پرداخت حقوق چند ماهه خود می گوید و خواهان بررسی این موضوع از سوی نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت می شوند. که در همین رابطه وزیر صنعت می گوید: ما برای همین موضوع به شهرستان شما سفر کرده ایم و در این جلسه مشکلات را بررسی می کنیم.

اما کارگران این معدن محل را علیرغم اینکه در زیر باران شدید و بدون سرپناه بودند ترک نمی کنند و منتظر می مانند که خروجی جلسه را دریافت کنند. در فیلم خواهید دید که وزیر بدون توجه به این موضوع، قصد ترک محل را  دارد که با اعتراض کارگران مواجه می شود و جلوی خودروی او را می گیرند تا پاسخ او را بشنوند.

در قسمت هایی از فیلم همچنین خواهید دید که کارگران می گویند چرا وزیر صنعت هیچ قولی نمی دهد و این دولت به فکر کارگران نیست !!

لینک دانلود
انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. صادق شفیعی گفت:

    لطفا لینک دانلود بزارین برا اینجور ویدئو ها همه نمیتونن با پلیر مرورگر این فیلم رو ببینن ممنون میشم توجه شدو منتظر لینک دانلودم

علمی و فن آوری