آمار پس از کش و قوسهای فراوان شهردار راور انتخاب شد+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ساعت ۱۸:۳۳:۰۸
  • شناسه خبر: 38596

پس از کش و قوسهای فراوان شهردار راور انتخاب شد+جزئیات

پس از هفته ها بحث و تبادل نظر و تشکیل جلسات متعدد و دعوت از بعضی افراد جهت سکانداری شهرداری راور و ارائه برنامه های آنها، سرانجام با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی شهر راور رای گیری انجام شد و شهردار آینده راور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام اصغر سلمان زاده رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر راور در رابطه با انتخاب شهردار راور گفت: پس از هفته ها بحث و تبادل نظر و تشکیل جلسات متعدد و دعوت از بعضی افراد جهت سکانداری شهرداری راور و ارائه برنامه های آنها، سرانجام با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی شهر راور رای گیری انجام شد که بر این اساس از بین ۵ کاندیدا ۲ نفر برای رای گیری نهایی انتخاب شدند.

وی گفت: بر این اساس و طبق ۷ رای اعضای شورای شهر راور آقای محمدعلی یزدانپناه ۴ رای و حسین نخعی راد ۳ رای کسب کردند و بنابرین آقای محمدعلی یزدانپناه فعلاً جهت تصدی شهرداری راور از سوی شورا انتخاب و به فرمانداری راور معرفی شد تا سیر مراحل قانونی از سوی استانداری کرمان جهت سمت وی در شهرداری راور انجام شود.

شایان ذکر است:محمدعلی یزدانپناه اصالتاً راوری بوده و کارمند سازمان شهرداری های استان کرمان است و ۲۲ سال سابقه مدیریت شهرداری های مختلف شهر های استان کرمان را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر نیز تعدادی از پروژه های زیباسازی شهر کرمان به عهده ایشان است.

یزدانپناه در پاسخ به سوال خبرنگار کاروانسرا در رابطه با اینکه چه برنامه ای برای شهرداری راور دارید، تصریح کرد: برای شهر راور برنامه بلند مدت خوبی تدوین کرده ایم ولی با توجه به اینکه مدت یکساله ای از عمر شوراها باقی مانده است برای شهرداری راور یک برنامه کوتاه مدت یکساله در نظر گرفته ایم که بتوانیم با توجه به بودجه شهرداری و نیازها و ظرفیت های شهر راور خدمات خوبی را به مردم راور ارائه نماییم.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. از تدبیر شورای شهر راور در انتخاب فردی متخصص و آشنا در امور شهرداری سپاسگزاریم

  2. سلام، انشاءالله که خیر است، البته جناب نخعی هم فرد مورد ستایشی هستند که انشاءالله در مسئولیت های دیگر تاثیر گذار خواهد بود، ولی حتماً باید توجه داشت که رقابت و تصمیم گیری و انتخاب صورت گرفته و جناب یزدان پناه شهر دار تمام مردم شهر میباشد و همگان خصوصاً تمام اعضا شورا و کار کنان شهرداری اعم از موافق و مخالف باید از ایشان حمایت کنند.و البته نظارت وظیفه و تکلیف است که مسلما از روحیه ای که از جناب یزدان پناه سراغ داریم استقبال می کنند. اینجانب به عنوان یک راوری وظیفه خود می دانم که حد اکثر حمایت و پشتیبانی و هر چه از دستم بر می آید انجام دهم. خداوند متعال به همه توفیق عنایت کند،انشاءالله

  3. باسلام.
    اانشالله شخص موردانتخاب شده فردی تواناوفعال ووظیفه شناس باشد وباعث پیشرفت شهرمان شوند

    به امید عمران وآبادانی شهرمان ….وهمچنین تبریک وتهنئت عرض میکنم خدمت آقای یزدنپناه ..

علمی و فن آوری