آمار آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس ضروری است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ / ساعت ۰۷:۵۶:۳۳
  • شناسه خبر: 3868

آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس ضروری است

 فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور گفت: آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا  علی یحیایی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس این شهرستان بصیرت‌شناسی و آشنایی جوانان با هفته دفاع مقدس را مورد تاکید […]

 فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور گفت: آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری فارس: آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس ضروری است

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا  علی یحیایی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس این شهرستان بصیرت‌شناسی و آشنایی جوانان با هفته دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس باید با برپایی برنامه‌های متنوع فضاسازی مطلوب صورت گیرد.

در این نشست فرماندار راور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی قصد داشتند، نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را توسط صدام از پای درآورند.

محمد شریفی بیان کرد: دشمنان به ایران اسلامی حمله کردند، اما جوانان غیور و ملت سلحشور ما جانانه از نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و با مقاومت هشت ساله سرانجام صدام به عنوان متجاوز معرفی شد.

به گزارش کاروانسرا در جلسه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس شهرستان راور روزشمار این هفته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



علمی و فن آوری