آمار سوزاندن خار وخاشاک در محل، همراه با به آتش کشیدن درخت!+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۶:۳۲:۱۹
  • شناسه خبر: 38751

سوزاندن خار وخاشاک در محل، همراه با به آتش کشیدن درخت!+تصاویر

اما این حرکت چه عمدی و چه غیرعمدی، اقدامی زشت و زننده است و به هیچ وجه توجیه‌پذیر نیست و همچنین نشر این خبر نیز به منزله تحریک مسئولین با ماموران زیر دست خود در خصوص رفع تقصیرات نبوده و چنین رخداد هایی ریشه در ضعف آموزش نیرو ها و عدم نظارت و هماهنگی بین افراد یک مجموعه می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ اگر شهروندی در باغ خصوصی خود بخواهد درختی را قطع کند شهرداری ها مطابق قوانین می توانند فرد را جریمه کنند. اما بعضی از اقدامات از سوی شهرداری‌ها نشان می دهد آنها خود بزرگترین ناقض مقررات مربوط به فضای سبز هستند…

photo_2016-05-25_19-06-12

اما شهرداری راور دوباره سوژه دست شهروند خبرنگاران داد چرا که آنها تصاویری برای کاروانسرا ارسال کرده اند که حاکی از انجام حرکتی ناپسند از سوی ماموران شهرداری راور است.

بطوری که در این اقدام ماموران شهرداری برای تمیز و هرس کردن پای درختان سطح شهر اقدام به سوزاندن خار و خاشاک و زباله ها در همان محل کرده است اتفاقی که علاوه بر ایجاد دود و مشکلات زیست محیطی به آتش کشیده شدن درختان زنده را به دنبال داشته است.

اتفاقی که نشان می دهد وقتی شهرداری خود اینگونه نسبت به فضای سبز شهر بی تفاوت است و آن را تخریب می کند چه توقعی از مردم است؛ هرچند که ارسال این سوژه از سوی شهروندان راوری خود گواه این موضوع است که آنها نسبت به این اقدام بی تفاوت نبوده اند!

اما این حرکت چه عمدی و چه غیرعمدی، اقدامی زشت و زننده است و به هیچ وجه توجیه‌پذیر نیست و همچنین نشر این خبر نیز به منزله تحریک مسئولین با ماموران زیر دست خود در خصوص رفع تقصیرات نبوده و چنین رخداد هایی ریشه در ضعف آموزش نیرو ها و عدم نظارت و هماهنگی بین افراد یک مجموعه می باشد.

و در انتها نیز امیدواریم که شهرداری راور بجای هرگونه واکنشی نسبت به عملکرد این ماموران خود، بحث آموزش ماموران و مدیریت بر نظارت و هماهنگی مجموعه را سرلوحه کار خود قرار دهد.
photo_2016-05-25_19-05-53 photo_2016-05-25_19-06-04 photo_2016-05-25_19-05-47 photo_2016-05-25_19-06-08
ارسالی:ج
انتهای پیام/

 



علمی و فن آوری