آمار دستگیری کلاهبردار ۵۰ میلیاردی در کرمان - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۳:۴۳:۱۰
  • شناسه خبر: 38762

دستگیری کلاهبردار ۵۰ میلیاردی در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: شخص کلاهبرداری با جلب اعتماد شهروندان اقدام به اخذ وجه برای خرید ملک یا خودرو می کرد و سپس مبالغ دریافتی را صرف خرید خودروهای گران قیمت کرده و در سایر شهرستان ها نگهداری می کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از آرمان کرمان؛ عبدالعلی روانبخش با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت های متعدد شهروندان از شخصی مبنی بر کلاهبرداری در قالب مشاور معاملات املاک و خودرو پیگیری ماجرا در دستور گروه تجسس کلانتری ۱۳ کرمان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با انجام تحقیقات گسترده و فنی پلیسی دریافتند که شخص کلاهبردار با جلب اعتماد شهروندان اقدام به اخذ وجه جهت خرید ملک یا خودرو می کرد و سپس مبالغ دریافتی را صرف خرید خودروهای گران قیمت کرده و در سایر شهرستان ها نگهداری می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان این که این فرد ۳۵ ساله و متاهل است، و اقدام به خرید خودرو و ملک و کشیدن چک بلا محل کرده است، مبلغ کلاهبرداری شده توسط این فرد را پنج میلیارد تومان اعلام کرد.

روانبخش با بیان این که فرد مذکور پس از اطلاع از شکایت شاکیان متواری می شود، افزود: این پرونده ۱۵ شاکی داشت.

پورامینایی رئیس کلانتری ۱۳ نیز در خصوص دستگیری متهم گفت: متهم تاکنون به ۵ میلیارد تومان کلاهبرداری اعتراف کرده است. همچنین از فرد یاد شده سه دستگاه خودروی گران قیمت که در شهرستان های اطراف مخفی کرده بود کشف و متهم برای بررسی بیشتر تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری