آمار رئیس اداره ورزش و جوانان راور قول هایتان فراموش نشود!/ماه رمضان هم رسید سالن قطبی چه شد!؟ - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۴۴:۲۸
  • شناسه خبر: 38775

رئیس اداره ورزش و جوانان راور قول هایتان فراموش نشود!/ماه رمضان هم رسید سالن قطبی چه شد!؟

رئیس اداره ورزش و جوانان راور در آذرماه ۹۴ قول آماده شدن سالن ورزشی قطبی را در دوماه آینده می دهد اما آن دو ماه به سر رسید و حال بعد از گذشت ۶ ماه از قول او و در آستانه ماه مبارک رمضان آماده نشدن این سالن ورزشی دغدغه ورزشکاران راوری را دو چندان کرده است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ در آذرماه سال ۹۳ بود که مسئولان ورزش راور به دلیل مستهلک شدن کفپوش ها و تغییر در جایگاه تماشاگران سالن ورزشی مرحوم قطبی راور، دست به تغییرات اساسی در این سالن ورزشی زدند و به گفته آنها قرار بود این سالن بعد از دو ماه در دهه فجر ۹۳ به بهره برداری برسد!!

اما به دلایلی این کار صورت نگرفت و مسئولان قول تکمیل آن را به قبل از ماه مبارک رمضان(خردادماه ۹۴) موکول کردند. که باز هم خبری از افتتاح این سالن ورزشی نشد و باعث ایجاد مشکلاتی برای برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال جام رمضان راور شد.

تا اینکه کاروانسرا در ۲۷ آبان ۹۴ خبری تحت عنوان مسئولان ورزش راور نگاهی به تقویم بیندازند/سالن ورزشی «قطبی» در فراموشی کامل! را در خروجی سایت خود قرار داد و بلافاصله در ۹ آذرماه به سراغ حمیدرضا بهجتی رئیس اداره ورزش و جوانان راور رفت و دلیل این تاخیر را جویا شد که باز هم کاروانسرا خبری تحت عنوان آخرین خبرها از وضعیت زمین چمن و دو سالن ورزشی غیرفعال راور را در خروجی خود قرار داد.

بطوری که در همان خبر بهجتی می گوید: برای سالن ورزشی مرحوم قطبی که در حال تعمیر و بازسازی است در روز اول بودجه تعمیرات و تجهیزات تعریف شده بود ولی در نیمه کار نوع بودجه فقط تجهیزاتی شد و این باعث شد که در تامین بودجه تعمیرات آن دچار مشکلاتی شویم که این دلیل تاخیر یکساله آن است.وی در ادامه می گوید: خوشبختانه با پیگیری و هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان و فرمانداری راور، تا دو ماه آینده سالن ورزشی قطبی آماده استفاده ورزشکاران خواهد شد!!

اما آن دو ماه به سر رسید و خبری از آماده شدن این سالن ورزشی نشد و حال بعد از گذشت ۶ ماه از قول رئیس اداره ورزش و جوانان راور و در آستانه ماه مبارک رمضان آماده نشدن این سالن ورزشی دغدغه ورزشکاران راوری را دو چندان کرده است.

این در حالیست که کاروانسرا در خبرهای قبلی خود در رابطه با این سالن ورزشی دلیل کم کاری و بی توجهی مسئولان به سالن ورزشی قطبی را با یک نظریه پاسخ می دهد و آن هم این بود که مسئولان در صدد آن هستند افتتاح این سالن  را به دهه فجر سال ۹۴  و یا در بدترین شرایط به هفته دولت سال ۹۵ موکول کنند که با توجه به قول دو ماه و گذشتن از موعد مقرر این گمانه ها می رود که بدترین شرایط پیش بینی شده یعنی هفته دولت پایان سناریوی غمبار سالن ورزشی قطبی باشد.

هرچند که طبق خبر های رسیده بنظر می رسد همین اعتراض ورزشکاران بخصوص در چند روز گذشته موجب شده مسئولان به تکاپو بیفتند و در صدد آماده سازی این سالن ورزشی برای جام رمضان امسال باشند که ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد و نظریه کاروانسرا اشتباه از کار درآید و این سالن مورد استفاده ورزشکاران عزیز شهرستانمان قرار گیرد و شاهد مشکلات سال گذشته در برگزاری مسابقات جام رمضان فوتسال و والیبال نباشیم.

اما مورد بعدی کم کاری ها به زمین چمن راور بر می گردد که علیرغم آنکه به گفته یک منبع موثق مبلغ کامل مجهز شدن این زمین به سیستم آبیاری نوین تخصیص داده شده است اما متاسفانه هر از چند گاهی یک وسیله و یا تجهیزاتی به این امر اختصاص داده می شود که با این تاخیرات بنظر می رسد این مورد نیز با توجه به اینکه رئیس اداره ورزش و جوانان به کاروانسرا گفته بود به زودی این سیستم راه اندازی می شود هنوز این مورد نیز محقق نشده است که امیدواریم مسئولین کمی جدیت به خرج دهند و شاهد بهره برداری از این سیستم نوین باشیم چرا که سیستم غرقابی هدر رفت زیاد آب را به دنبال دارد و باعث شده بعد از گذشت چند ماه از راه اندازی مجدد چاه آب این مجموعه، دوباره با کاهش شدید آب مواجه شود.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. حسام گفت:

    رییس اداره کیه؟؟
    سالن که از سال قبل هیچ تغییری نکرده
    من نمیدونم بیرون بردن مقداری شن و نصب کفپوش این همه مدت طول میشکه؟؟!!!!
    مسئولان توی تربیت بدنی جز خوردن چایی کاری دیگه هم میکنند آیا؟؟

علمی و فن آوری