آمار اختلال در خطوط همراه اول داد شهروندان راوری را درآورد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۲۲:۵۴:۳۵
  • شناسه خبر: 38795

اختلال در خطوط همراه اول داد شهروندان راوری را درآورد

از جمعه هفته گذشته قرار بود همراه اول سیستم پیشرفته خود را در شهرستان راور راه اندازی کند و پس از ارمغان یک هفته ای اختلال در خطوط مشترکین راوری، همان سیستم های قدیمی را به مدار بر می گرداند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ از جمعه هفته گذشته بود که شاهد اختلال در خطوط اپراتور همراه اول در شهرستان راور بودیم بطوریکه این اختلال در چند روز گذشته به اوج خود رسید و ارتباط بین خطوط همراه اول و دیگر اپراتورها امکان پذیر نبود و این مشکل همچنان ادامه دارد.

همین مورد باعث شد شهروندان راوری از این وضع ابراز گلایه کنند و کاروانسرا نیز با پیگیری های انجام شده دلیل این اختلال را جویا شد که بر اساس اعلام مخابرات استان کرمان علت این اختلال عملیات نوسازی و جابه‌جایی در شبکه IN همراه اول بوده و سه شهرستان راور، زرند و کوهبنان را درگیر خود کرده است.

همچنین مخابرات استان کرمان اعلام کرده این مشکل از آنجا به وجود آمده که قرار بود دستگاه های پیشرفته تری مورد استفاده قرار گیرد که متاسفانه با سیستم های موجود همخوانی نداشته و تلاش های انجام شده نیز تا به امروز مثمر ثمر نبوده و در حال حاضر امکان استفاده از این دستگاه نیز وجود ندارد و تا عصر جمعه مشکلات بر طرف و به همان روال قبلی خود و دستگاه های گذشته بر می گردد و در آینده سیستم جدید راه اندازی می شود!

انتهای پیام/



علمی و فن آوری