آمار ما مدیون امام(ره) هستیم و نه تنها در این ایام بلکه در تمام طول سال باید به یاد امام باشیم - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۸:۵۷:۵۶
  • شناسه خبر: 38800

ما مدیون امام(ره) هستیم و نه تنها در این ایام بلکه در تمام طول سال باید به یاد امام باشیم

امام جمعه راور با توجه به قرار گرفتن در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی را پیوند عمیق بین امت و امام عنوان کرد و تصریح کرد: ما مدیون امام هستیم و ایشان حق بزرگی به گردن ما دارند و نه تنها در این ایام بلکه در تمام طول سال باید به یاد امام باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته راور با توجه به قرار گرفتن در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی را پیوند عمیق بین امت و امام عنوان کرد و تصریح کرد: ما مدیون امام هستیم و ایشان حق بزرگی به گردن ما دارند و نه تنها در این ایام بلکه در تمام طول سال باید به یاد امام باشیم.
امام جمعه راور در ادامه تصریح کرد: این ایام فرصت بسیار خوبی است که بیشتر به آرمان های امام و منویات ایشان توجه کنیم و دچار غفلت نشویم که قطعاً با بهره گیری از آرمان های و منویات ایشان می توانیم به اهداف خود برسیم.

وی با بیان اینکه ما و بخصوص مسئولان نباید فراموش کنیم که چرا انقلاب کرده ایم و دچار اشتباه نشویم و بدانیم این انقلاب بستر ساز حکومت جهانی حجت خدا و امام عصر (عج) است و به رهنمودهای ایشان که می فرمایند: نگرانی من از این بابت است که میترسم در پیاده کردن اسلام دچار غفلت شویم و به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل نکنیم و تحت تاثیر دشمن و غرب قرار گیریم و نفود فرهنگی اقتصادی سیاسی اجتماعی و اخلاقی اینها ما را باز می دارد؛ اشاره کرد.
تویسرکانی نکته دوم در فرمایشات امام خمینی(ره) را بحث ساده زیستی عنوان کرد و گفت: امام به همه مردم و بخصوص مسئولان تاکید می کنند که خود را عادت به ساده زیستی دهید و مسئولان بدانند کسانی که خدمات بزرگی به مردم ارائه دادند ساده زیست بودند.

وی سومین نکته در فرمایشات امام را تاکید بر اجرای قانون و به دور از تبعیض و بی عدالتی مسئولان و زمامداران عنوان کرد و تصریح کرد: مسئولان ما باید در اجرا قانون و عدالت سخت و محکم باشند و دچار تبعیض نشوند
امام جمعه راور چهارمین نکته از منویات امام(ره) را خودکفایی کشور عنوان کرد و یکی از راه های خودکفایی و استقلال طلبی بحث اقتصاد مقاومتی دانست چرا که راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.
وی پنجمین مورد از فرمایشات امام(ره) را ایستادگی محکم در برابر جهانخواران دانست و اظهار کرد: ببینید امروز در کشورهای سوریه یمن و… به هیچ کس رحم نمی کنند چرا که این جهانخوران می خواهند آن سلطه و استیلای خود را داشته باشند و به تعبیری همه زیر چتر کدخدا باشند و طبق گفته امام وقتی در مقابل دشمن محکم ایستادید دشمن عقب نشینی می کند.

تویسرکانی در انتها بیان کرد: در آستانه شروع به کار مجلس دهم هستیم و اهمیت مجلس بر کسی پوشیده نیست و به تعبیر مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی ریل گذار دولت است و مجلس باید به دنبال گشایش اقتصادی، رفاه اجتماعی و پیشرفت علمی و فناوری و… باشد و اگر مجلس مرعوب غرب و امریکا باشد، کشور را به مسیر بدبختی هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری