آمار ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان کرمانی ۱۰ خرداد آغاز می‌شود - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۱۱:۱۲
  • شناسه خبر: 38831

ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان کرمانی ۱۰ خرداد آغاز می‌شود

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام نقل و انتقال درون و برون استانی فرهنگیان استان از دهم خرداد ماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، علی اسمعیل زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: متقاضیان انتقال درون و برون استانی باید ضمن مراجعه به کارشناسی های امور اداری شهرستان ها و مناطق محل خدمت و دریافت کد کاربری و رمز عبور ثبت نام اینترنتی نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرم های امتیاز بندی خود در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان استان کرمان به نشانی اینترنتی kerman.enteghalat.com اقدام کنند.
وی افزود: متقاضیان نقل و انتقال برون استانی باید علاوه بر ثبت اطلاعات در سامانه نقل و انتقال فرهنگیان استان درخواست  و مدارک لازم را برای بررسی در سامانه نقل و انتقال وزارتی به نشانی entghal.medu.ir ثبت کنند.
اسماعیل زاده با بیان اینکه زمان ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان استان کرمان از دهم خرداد ماه جاری آغاز می شود، تاکید کرد: زمان ثبت نام تمدید نمی شود و متقاضیان  باید تا این تاریخ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی گفت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به نشانی اینترنتی nttp://kerman.medu.ir و یا به کارشناسی‌های امور اداری ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/



علمی و فن آوری