آمار شهرستان راور در تابستان امسال خاموشی برق ندارد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۰۹:۲۷:۵۷
  • شناسه خبر: 38853

شهرستان راور در تابستان امسال خاموشی برق ندارد

معاون هماهنگی برق شهرستانهای شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: اگر مشترکان ما بهینه مصرف کنند مشکلی در خصوص کمبود برق در تابستان امسال نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ سید محمدجواد جهادی اظهار کرد: اگر مصرف برق مدیریت شده و مشترکین ما رعایت کنند و بهینه مصرف شود ان شاءالله هیچ مشکلی در خصوص تأمین برق در تابستان نداریم و خاموشی در شمال استان نخواهیم داشت.

وی در عین حال افزود: البته در تابستان به خاطر گرم شدن هوا و در مدار آمدن تجهیزات برودتی سرمایش مصرف بالا می رود و از آن سو تولید هم در کشور محدودیتی دارد. به هر حال همه باید در مدیریت مصرف برق کمک کنند.

معاون هماهنگی برق شهرستانهای شرکت توزیع برق شمال استان کرمان درباره آخرین آمار از مصرف برق در شمال استان نیز بیان داشت: ۶۵۰ مگاوات پیک برق در حوزه توزیع شمال استان است.

جهادی ادامه داد: شرکت توزیع برق شمال استان شامل شهرستان کرمان و تمام نواحی اطراف آن، شهرستان راور، زرند، کوهبنان، رفسنجان، شهربابک و انار است که جمعیتی بالغ بر یک و نیم میلیون نفر را شامل می شود.

وی درباره ساعات اوج مصرف برق نیز گفت: در نیمه اول هر سال پیک ساعت ۸ بعدازظهر تا ۱۲ شب که پیک معمولی است و پیک دیگری که اتفاق افتاده پیک ظهر از ۱۱ تا ۳ بعدازظهر است که به خاطر اینکه لوازم سرمایشی و چاههای کشاورزی وارد مدار می شوند مصرف برق را به اوج خود می رساند.

 

منبع/ایسنا

انتهای پیام



علمی و فن آوری