آمار امام خمینی نقطه قوت و عمود خیمه انقلاب بود+تصاویر مراسم - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۹:۰۱:۰۳
  • شناسه خبر: 39022

امام خمینی نقطه قوت و عمود خیمه انقلاب بود+تصاویر مراسم

نماینده مردم کرمان و راور در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام(ره) در جمع مردم راور گفت: امام خمینی (ره) نقطه قوت و عمود خیمه نه‌ تنها انقلاب، بلکه مستضعفان جهان در عصر حاضر بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ محمدمهدی زاهدی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) در محل مسجد جامع راور اظهار داشت: امام راحل غرق در خدا بود و همه وجود ایشان برای خدا بود.

وی با بیان اینکه در اوج جنگ تحمیلی با آن همه مشکلات امام فرمودند که «قرن، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است»، تصریح کرد: تکیه امام فقط به جمهوری اسلامی ایران نبود، بلکه به تمام دنیا از جمله یمن و عراق اشاره می‌کردند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس یکی از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) را صلابت و شجاعت ایشان عنوان کرد و گفت: به همین دلیل یک لحظه ایشان از هدفش غافل نشد.

زاهدی با بیان اینکه امام راحل تبعید به ترکیه و از دست دادن فرزندش را نیز خفیه الهی می‌دانست و لحظه‌ای خم به ابرو نیاورد، تصریح کرد: آینده‌نگری امام یکی دیگر از ویژگی‌های ایشان است و مصداق بارزش همین تشکیل بسیج مستضعفین است که علاوه بر دوران جنگ تحمیلی، اکنون نیز آثارش را در یمن و سوریه و عراق می‌بینیم.

وی با بیان اینکه امام نقطه قوت و عمود خیمه نه‌ تنها انقلاب بلکه مستضعفان جهان در عصر حاضر بود، گفت: امام به جامعه بی‌روح ما روح بخشید و از جامعه‌ای که در سکون بود حرکت ایجاد کرد و از جامعه‌ای که جوشش ایجاد نمی‌شد خروش را به وجود آورد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام آمد که هویت بدهد به اسلام و همه امکانات موجود را در سایه اسلام جمع کرد، عنوان کرد: امام راهنمایی و هدایت کرد و در بستر این هدایت رهبری کرد تا زمینه ظهور منجی عالم بشریت فراهم شود.

وی به ویژگی‌های امام اشاره کرد و گفت: امام راحل برای اسلام و خدا حرف می‌زد، دم می‌زد و عمل می‌کرد و فقط خدا را می‌دید و برای خدا سخن می‌گفت و برای همین سخنش بر دل می‌نشست.

زاهدی با بیان اینکه امام اهل پارتی‌بازی نبود و کسانی که اهل تسامح بودن حتی در آن زمان برخورد پدرانه می‌کرد، افزود: صهیونیسم و استکبار کمر همت بستند تا اسلام نابود شود و بر جهان سیطره یابند اما امام جلوی آنها ایستاد و راه مبارزه را با نه گفتن به استکبار انتخاب کرد.

وی با اشاره به تغییر شرایط تاریخی و زمانی تصریح کرد: شرایط تاریخی و زمانی در تصمیم و اراده، رفتار و عمل امام اثری نداشت مثل تبعید شدن و زندان رفتن اما تزلزلی در امام ایجاد نشد.

زاهدی با بیان اینکه لحظه‌ای امام احساس بریدگی نکرد و تحت تاثیر هیجانات و مادیات دنیوی قرار نگرفت و با بیداری اسلامی به دنبال این بود بشریت را آگاه کند خطاب به مسؤولان خاطرنشان کرد: امام خودش را خادم و نوکر مردم می‌دانست و اینها درس است و مسؤولان خودشان را نوکر مردم بدانند و به مردم خدمت کنند.

photo_2016-06-03_18-27-25 photo_2016-06-03_18-27-30 photo_2016-06-03_18-32-02 photo_2016-06-03_18-27-41

منبع/فارس

انتهای پیام/



علمی و فن آوری