آمار روکش جدید آسفالت حدفاصل راور تا دوراهی زرند خط کشی می شود - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۰۶:۲۲
  • شناسه خبر: 39171

روکش جدید آسفالت حدفاصل راور تا دوراهی زرند خط کشی می شود

تعدادی از شهروندان راوری و بخصوص رانندگان عبوری از مسیر راور_کرمان در تماس با کاروانسرا درخواست داشتند از اداره راه و شهرسازی شهرستان بخواهیم تا چند کیلومتری از این مسیر (حدفاصل راور تا دوراهی زرند) که در چند روز گذشته روکش آسفالت شده است خط کشی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ تعدادی از شهروندان راوری و بخصوص رانندگان عبوری از مسیر راور_کرمان در تماس با کاروانسرا درخواست داشتند از اداره راه و شهرسازی شهرستان بخواهیم تا چند کیلومتری از این مسیر (حدفاصل راور تا دوراهی زرند) که در چند روز گذشته روکش آسفالت شده است خط کشی شود چرا که در دید رانندگانی که شبانه از این مسیر پرتردد عبور می کنند اختلال ایجاد می کند و این احتمال وجود دارد که حادثه ناگواری رخ دهد.

در همین رابطه محمدامین محمودی به خبرنگار کاروانسرا گفت:با توجه به پایان قراردادهای خط کشی آسفالت جاده ها در استان کرمان و اینکه در چند روز گذشته این مسیر روکش آسفالت شده است با پیگیری های صورت گرفته ۲۰ خرداد این مسیر ۸ کیلومتری خط کشی می شود تا مشکلات به وجود آمده بخصوص برای رانندگی در شب در این مسیر برطرف شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی راور تصریح کرد: از اوایل امسال ۵۵۰ کیلومتر راه های شهرستان راور خط کشی شده اند که این مقدار در استان کرمان بی نظیر بوده و امید است با تخصیص بودجه بتوانیم مشکلات راه های شهرستان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری