آمار قاتلین شناسایی شده اند/نیت انتقام جویی که بی گناه را به کام مرگ کشاند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۰۹:۵۲:۵۴
  • شناسه خبر: 39217

قاتلین شناسایی شده اند/نیت انتقام جویی که بی گناه را به کام مرگ کشاند

فرماندار کهنوج گفت:این موضوع مربوط به انتقام جویی بابت قتلی گذشته در شهرستان همجوار، قلعه گنج اتفاق افتاده بود،می باشد که البته مرحوم شهبازی هیچ گونه ارتباطی با آن قتل نداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از آرمان کرمان؛ عصر گذشته حوالی ساعت ۱۸ در خیابان شهید میثم کهنوج یک جوان فرهنگی به دست افراد ناشناس با گلوله به قتل رسید. مقتول حمزه شهبازی مسئول حراست اسبق آموزش و پرورش کهنوج و مدیر مرکز آموزشی قائم بود که هنگام خارج شدن از مرکز آموزشی توسط راکبین یک موتورسیکلت با شیک سه گلوله به سر و پاهایش به قتل رسید.

سید محسن صمدانی فرماندار کهنوج در گفتگو با آرمان کرمان گفت: نیروی انتظامی شهرستان قاتلین را شناسایی کرده و با توجه به متواری بودن آنان  شب گذشته شورای تأمین کهنوج  تشکیل و دستورات لازم در رابطه با پیگیری موضوع صادر شده است.

فرماندار کهنوج در خصوص جزئیات انگیزه قتل ابراز کرد: این موضوع مربوط به انتقام جویی بابت قتلی گذشته در شهرستان همجوار، قلعه گنج که اتفاق افتاده بود،می باشد که البته مرحوم شهبازی هیچ گونه ارتباطی با آن قتل نداشته است.

وی در ادامه تصریح کرد:اما قاتلین با این عنوان که آن فرد بی گناه کشته شده است ما نیز باید شخص بی گناهی را به قتل برسانیم در صورتی که مقتول هیچ گونه ارتباطی به قتل در گذشته نداشته ولی قاتلین این موضوع را مرتبط کرده و مرحوم حمزه شهبازی را به قتل رساندند.

صمدانی در پایان خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه این موضوع قضایی است لذا تا دستگیری قاتلین نمیتوان در خصوص این موضوع با اطمینان صحبت کرد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری