آمار برگزاری جشن گلریزان و اعطای مرخصی به زندانیان در هفته قوه قضائیه - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۰۹:۰۷:۴۲
  • شناسه خبر: 39272

برگزاری جشن گلریزان و اعطای مرخصی به زندانیان در هفته قوه قضائیه

رئیس دادگستری شهرستان راور اعطای مرخصی به زندانیان و تسهیل ملاقات حضوری خانواده زندانیان را از جمله برنامه های هفته قوه قضائیه دانست و خاطر نشان کرد: قضات بایستی در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی گفت: هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی در جهت انعکاس و عملکرد دستگاه قضایی در طول یک سال است و لازم است تا با برداشتن گام‌های اساسی و برنامه ریزی مناسب این مهم صورت پذیرد.

رئیس دادگستری شهرستان راور از شهید بهشتی به عنوان سازنده و معمار دستگاه قضایی یاد کرد و گفت: اقتدار و اعتلای دستگاه قضایی مرهون رشادت های شهید بهشتی است و همه ما در دستگاه قضایی در ادامه راه ان شهید بزرگوار مسئولیت خطیری بر عهده داریم.

این مقام قضائی در جلسه شورای فرهنگی شهرستان راور با بر شمردن اهم برنامه های این هفته گفت: هر سال در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه برنامه هایی از سوی این حوزه قضائی اجرا می گردد.

محمدی اعطای مرخصی به زندانیان و تسهیل ملاقات حضوری خانواده زندانیان را از جمله برنامه های این هفته دانست و خاطر نشان کرد: قضات بایستی در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.
وی برگزاری جشن گلریزان را از اهم دیگر برنامه های اجرایی در این هفته دانست و ابراز امیدواری کرد: تا با همکاری و حضور کلیه دستگاه های اجرایی و افراد خیر مقدمات ازادسازی محکومین مالی فراهم آید.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری